{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Dyrelæge {{forumTopicSubject}}

Hej. smiley
Er der nogen som kender en god dyrlæge i Kolding område, som har en pris til under de 1300kr af sterilisation ?
Har selv kig på Kolding dyreklinik eller dyrelægehusetkolding.
Men vil gerne have lidt feedback på evt. erfaringer på andre dyrelæger og pris.

En af mine veninder anbefaler også landbrugsdyrlæger, men synes ikke jeg kan finde nogen i Kolding?

Tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrelæge
  • #1   14. jan 2014 De 1300 er jo oftes med bedøvelse og øremærkning.

    Kolding Dyreklinik er så vidt jeg ved under Dr. dyredød, så ham skal du IKKE tage til


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #3   14. jan 2014 Hvis det er på Fynsvej 66 6000 Kolding, så vil jeg kraftig fraråde dig at tage denne dyrlæge. for han har et meget meget dårligt omdømme. smiley

  • #5   14. jan 2014 åh okay. smiley er blevet helt bange for ham nu!
    For går og har mega stress og svimmelhed omkring det med at skulle finde en dyrlæge som jeg kan betale til også. Så det er rart at få frasorteret dem jeg skal holde mig fra.
    Er bare virkelig på herrens mark omkring det med dyrlæger. Min faste dyrlæge tager 1700kr alt inklusiv, men med min su indkomst og regninger, så er det lidt for meget.
    Vil jo gerne give min missepige det bedste til den bedste pris. smiley


  • #6   14. jan 2014 Vælg en dyrlæge med speciale i smådyr. Ikke en kvægdyrlæge!
    Det burde sagtens være muligt at finde en, som kan gøre det til den pris. Jeg fik ordnet en hunkat for 1100 kr her i Kbh.


  • #7   14. jan 2014 Du kan sikkert få en afbetaling.. Det er et dumt sted at spare

  • #9   14. jan 2014 Jeg ved godt at prisen ikke er afgørende, men er det så slemt at man vil finde en GOD dyrlæge, som heller ikke er vildt dyr? nej, det vil jeg ikke mene.
    Men hvis dem som ligger ved de 1300 ikke er gode, så vil jeg da hellere betale mere for en god.
    Jeg har ventet med at få hende steriliseret, da jeg er skide nervøs for at der skulle ske noget. Og nu vælger jeg at tiden er inde og jeg vil gerne, at det også er en pris, som jeg også kan være med på. smiley Hvis jeg kan finde nogen der er billigere end min egen dyrlæge og som mange har gode erfaringer med, jamen så bliver det den person. Self også alt efter om jeg via. tlf. finder dem betryggende.

    Vil heller ikke at en landbrugsdyrlæge skal fikse min pige.. Det var bare min veninde, som selv fik det ordnet hos en og hun gav mig kun god erfaring, så det er altså kun derfra jeg sådan spørger om det. smiley

    Og hvis min pige skulle blive syg, så vil jeg betale alt for at hun skal blive rask. Men derfor må jeg jo gerne efterspørge en billig dyrlæge som er god til sterilisation.

    Og ja, skaffer man sig et dyr er der også udgifter. Jeg har ikke givet udtryk for andet. Dette skal jeg, kort sagt, IKKE MINDES OM.


  • #10   14. jan 2014 Har du snakket med dyrlægen om der er mulighed for du kan få en afdragsordning? Så du ikke betaler det hele på en gang..

  • #11   14. jan 2014 Beltane: Jeg havde slet ikke tænkt på det. smiley
    Men det kunne være en mulighed.
    Men nu sælger jeg også mit spejlrefleks m. linser og andet tilbehør, så jeg kan betale det. Så kan det være jeg også kan betale lidt mere til dyrlæge end da jeg skrev indlægget. smiley


  • #12   14. jan 2014 Super smiley

  • #13   14. jan 2014 Har også linket i den anden debat smiley Vejle dyrehospital tager 1125 kr og det ligger va 30 km fra Koldning. http://www.vejledyrehospital.dk/PRISER.aspx

  • #14   22. jan 2014 Vil bare meddele at min missepige under opvågning af sterilisation idag døde.
    Vi var ved Vejle dyrehospital. Operationen var gået godt, men hun fik hjertestop ved opvågning.


  • #15   23. jan 2014 Åh nej da smiley Det er jeg godt nok ked af at høre.

  • #16   23. jan 2014 smiley øv det er jeg ked af at høre


Kommentér på:
Dyrelæge

Annonce