{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

dyrelæge {{forumTopicSubject}}

hej jeg har oplevet at min kat har tisset en lille plet af urin som har virket en lille smule rødligt. Derfor mistænker jeg lidt at hun har fået blærebetændelse (ud fra hvad jeg har læst på nettet) men er ikke sikker. Vil derfor hører nogle af jeres meninger omkring det smiley

Hun virker virkelig ikke til at være påvirket af det på nogen måde, faktisk opfører hun sig bare fuldstændig som normalt, glad og kælen.

har læst mig frem på nettet og kan ikke helt finde ud af om det koster penge "bare" at ringe til en dyrelæge for råd.

Og om nogle af jer ved om man kan give hende medicin mens hun er drægtig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrelæge
  • #1   12. feb 2011 På en lørdag gør det jo nok..

    Puu hold øje med hende, tjek bakke..

    dette skrives ikke for at male fanden på væggen, men det du skriver, for mig til at forstå at hun er drægtig.. hmm det kan også være en abort


  • #2   12. feb 2011 det er sket to gange, og det ene var fra en uge siden og det andet i går nat. Syntes bare ikke de virker som abort da det så ville ske af en gang, tror jeg? har nemlig også selv tænkt tanken og søgt rundt.

    har tømt bakken hver dag og har ikke kunne se noget der.

    vil i mene jeg skal være bange for at vente til mandag med at kontakte en dyrlæge, for vil helt sikkert have hende undersøgt.



  • #4   12. feb 2011 okay tak, er det så det der akut man skal ringe til? kan nemlig ikke helt finde ud af det der smiley

  • #5   12. feb 2011 Når har lige haft ringet til dyrlægen og han sagde at hvis hun ikke begyndte pludselig at opfører sig anderledes kunne jeg godt vente til mandag med at få hende derop. Han var meget sikker på det var blærebetændelse men vigtigst af alt killingerne vil ikke tage skade af medicinen hun skulle have smiley
    tusind tak for hjælpen alle sammen smiley smiley


  • #7   12. feb 2011 ja, godt du fik ringet.
    Det koster jo aldrig noget at ringe og spørge om råd, og de bedste råd finder du altså hos dyrlægen - ikke i et forum.
    Så ring hellere en gang for meget end en gang for lidt!


  • #8   12. feb 2011 var bare lidt i tvivl om jeg skulle vente til mandag eller ringe for syntes jeg læste et sted en der havde ringet og kom af med 500, men det var åbenbart ikke samtalen der kostede det smiley :) er også meget mere rolig nu, så hvis det havde kostet penge havde det helt sikkert også været det værd ikke at skulle gå at være bange smiley

  • #9   12. feb 2011 God ide smiley det kan godt gå hen og blive dyrt ellers.
    Tusind tak, håber også på det bedste smiley


Kommentér på:
dyrelæge

Annonce