{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

lopper hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Vores kat har fået lopper smiley selv om hun får kur som hun skal.

Har givet hende 3 loppekure over 3 uger med frontline og tør ik give hende flere. Og det hjælper bare ik. de er alle steder i vores hjem og vores datter bliver angrebet af dem.

Nogle som kan fortælle mig hvad jeg så kan gøre?? Ud over at støvsuge konstant og undgå gulvvask.

??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lopper hjælp!!
  • #1   5. jun 2014 Det du skal vide om lopper er at lopper kun er på katten for at spise. Det vil sige at når de ikke spiser er de i omgivelserne, så det er ikke nok kun at behandle katten.
    du bliver nødt til at støvsuge et rum af gange, fjerne og vaske plaider, puder osv og så sprøjte med Trinol 810 og lukke til rummet mindst en time, gerne længere. Hvad der er MEGET VIGTIGT er at du lufter MEGET godt ud INDEN katten igen får adgang til rummet, da Trinol er ualmindeligt meget giftigt for katte.
    På ovenstående måde, tager du ALLE rum i hele huset.
    Det er muligt at de loppeangreb er så stort at du må gøre det 2 gange med ca en måneds mellemrum


  • #2   5. jun 2014 Og fremover kan du så bruge Advantage, der er flere - incl. mig der har oplevet at lopperne er blevet resistente.

    Lige nu og her kan du starte med at give katten en Capstar. Ellers er det, rengøring, rengøring og atter rengøring!


  • #3   5. jun 2014 Hvor kan jeg købe tronol 810 henne?

    Men vil prøve med andet loppekur og forsætte min støvsugning.
    Mega træls. I starten var det bare små sorte lopper man dårlig kunne se og nu er du kæmpe store og brune. Ad er total hysterisk og er ved at drive min mand til vanvid med støvsugeren.


  • #4   5. jun 2014 Og hvad er en Casper?


  • #5   5. jun 2014 Trinol810 kan du købe hos matas smiley
    Advantage er et hit herhjemme, frontline er lige til, at skylle ud i toilettet, det virker ikke, og er også ret dyrt, i forhold til advantage.

    Skal et forstås som om, at du så har givet katten en kur hver uge i 3 uger? smiley
    De må kun få en kur hver 3 - 4 uge.
    Giv katten en capstar pille, som dræber de levende lopper, giv omgivelserne en tur med trinol810 (læs anvisningerne godt!), og giv så katten en kur med advantage når der er gået 3 - 4 uger, siden sidste frontline kur.


  • #6   5. jun 2014 Øhh undgå gulvvask??? hvorfor??

    Du må for guds skyld ikke give katten en loppekur oftere end hver 4 uge som der står på pakken, du kan forgifte katten så den dør af det..

    Stop med frontline og giv advantage og evt capstar piller, har hørt de skulle være fantastiske..

    Og så gør du som Marianne beskriver giver hele hjemme en omgang med trinol 810, husk at når du støvsuger så smider du støvsugerposen ud efter endt støvsugning, ellers lever lopperne bare videre i posen..

    Alt stof ting der ikke kan kogevaskes kan du fryse i 24 timer, det gør også kål på loppeæg..

    Husk lopper kun kort er på katten resten af tiden er de i omgivelserne og lægger æg..


Kommentér på:
lopper hjælp!!

Annonce