{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

I dag fik himlen en ny stjerne <3 {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Vil lige dele det her med jer.
I dag, sagde jeg farvel til min skønne kat, budding på kun 1 år. Pludselig for en uge siden, kunne hun ikke gå, faldt hele tiden (gik som om hun var fuld), og hverken spiste eller drak. Hun har været til dyrlægen i løbet af ugen, flere gange, fik binyrebarkhormon og antibiotika. Men intet hjalp. I dag ringede vi så til dyrlægen, og fortalte intet var blevet bedre. Hun havde tabt sig rigtig meget og hun var helt kold. Vi kom så derop. Lige som første gang vi var til tjek, var der ingen ting at se på hende, og hun havde ingen smerter. Dyrlægen anbefalede at få hende aflivet, da hun havde det så skidt som hun havde, og hun var så ung. Og når hun var så syg som hun var i en så ung alder, er det svært at få hende til at blive rask smiley så vi tog den hårde beslutning, og hun fik fred. Budding spandt uanset hvad. Når hun kom i transportkassen, hos dyrlægen, ja selv da hun taget temperaturen og fik bedøvelsessprøjten. budding var noget helt særligt, og jeg savner hende simpelthen SÅ meget! Hvil i fred min skat. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I dag fik himlen en ny stjerne <3
Kommentér på:
I dag fik himlen en ny stjerne <3

Annonce