{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Vækker din kat dig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle....

Blev lige nødt til at spørge om jeres katte også har specielle måder at vække jer på?

Jeg plejer at stå op sammen med min kæreste om kring kvart i 6 men nu hvor det er blevet mørkere og koldere kan jeg ikke rigtig få dynerne til at give slip på mig... =/

Det går også fint at ligge og slumre i et kvarter ekstra men så mener mine kære små at jeg vist har sovet rigeligt..!

De har åbenbart lavet en turnus-ordning for det er aldrig den samme kat hver morgen og de har selvfølgelig hver deres måde at gøre det på.....

Baby kommer gerne ind og 'fedter' - han gnider sig op af mig og spinder løs for til sidst at bide mig i øreflippen.

Ally kommer ind og begynder at vade op og ned af mig - fra top til tå selvfølgelig, og hvis jeg ikke lige når at stå op så begynder hun at bide i mine negle...hmm

Mega spinder højere end nogen kat jeg har hørt og han kommer altid ind som en glad gadedreng - hopper op på mig og gniiider hele hans hovedet ind i mit og graver sig ind under mit hår så jeg rigtig kan høre ham spinde og hvis det ikke får mig op så kan jeg være sikker på et sødt lille morgenbid i næsen....

Tossede dyr - men jeg kommer da sjældent for sent smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vækker din kat dig?
  • #2   29. sep 2006 Samme her med Kalle drengen .... han er den der er mest frisk hver morgen he he .... og så sanrt vi har kælet lidt og der er nyt vand og mad ... ja så går han i seng igen ...

    Ak ja de kære små ,,,,,



  • #3   29. sep 2006 Jeg har vist mange vækkeure her hjemme... Elmer kommer bare hoppende op på mig så man hopper en halv meter.. Killingerne sidder og nedstirre mig og hvis jeg så flytter på mig kommer de op og vil lege... Mine hunde er nu værst de ligger sig oven på mig og begynder at vaske mig i hele hovedet... Ikke så lækkert...

  • #4   29. sep 2006 Jo Jeg glemte lige den værste kat CHIRA hun står og skriger mig ind i øret når solen står op for så vil hun have mad!!!!

  • #5   30. sep 2006 jeg ger også to levende væggerure.... når den første i lejligheden vågner ja så vågner de også op (skal lige siges at min venindes kærste sover her tit og han står op kl 5-6 stykker, bor sammen med min veninde) og der er ikke noget der kan stoppe dem, ikke engang den vilde kæletur, de er bare på... Pelle miauer højlydt så hele huset runger og NimNim har fundet en måde at komme under dynen på, så går hun lige efter ballen og giver et ordenligt bid, så man er 100% siker på at være vægen, får jeg alligevel pakket mig godt nok ind til hun ikke kan komme til ballen, ja så det øret eller næsen, mens hun SKRIGER ad mig... agh... men elsker dem nu alligevel...

  • #6   30. sep 2006 Min olli gør det også- med hans ru tunge.. Har en vandpistol nu, så når det bliver for meget, bilver den lige løftet.. Men jo, når han har fået mad, og man er oppe, så er man ikke længere interessant:-)) Men han har os været redning nogle gange, så jeg nåede at komme afsted til tiden:)

  • #7   1. okt 2006 Vores Miss står også op sammen med min kæreste der er den første der skal op herhjemme, og så bliver jeg som regel vækket bagefter...
    Det er heldigvis ikke hver gang det foregår på denne måde, men det er da sket mere end en gang. Hun har nemlig en evne til i at spring at lande i sengen lige ved siden af mit ansigt og så bare stirre direkte på mig. Lige så hurtigt hun kommer op, ligeså hurtigt er hun væk igen, og jeg bliver bare så forskrækket hver gang.
    Men så er jeg da vågen smiley


Kommentér på:
Vækker din kat dig?

Annonce