{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattebur :-)
  • #2   5. jul 2016 Berit Tak skal du ha smiley ...Ja den gør lykke smiley

  • #3   5. jul 2016 Hvor ser det fint ud, den der tunnel er da genialt fundet på smiley
    Ja det koster lidt at lave sådan en fin udeadgang, men de penge er godt givet ud når man ser hvor meget det betyder for kattene, jeg glæder mig også til vi får hegnet haven ind, så mine igen kan nyde livet udenfor.


  • #4   5. jul 2016 Heidi Tak skal du ha smiley .....Ja noget skulle jeg jo finde på smiley så de selv kunne gå ud og ind smiley ..vi kan jo godt blive enige om , at køn er den ikke smiley så nu har "bestilt" en bænk til blomster , som kan skjule det meste af den tunnel smiley ....Ja vi er helt enige , alt for kattene smiley ...Held og lykke med dit projekt smiley

  • #5   5. jul 2016 Jeg syntes det er fint, men ville ikke kalde det et bur, men en løbegård smiley bur lyder alt for negativt, nemlig som indespærring væk fra fællesskabet, men dine katte har fri adgang til at komme og gå, og dejligt med plads smiley også til jeg hvis i vil side i læ sammen med kattene.

  • #6   5. jul 2016 Jette smiley . jamen indlægget skulle jo ha en overskrift smiley ....Ja der er terrasse på begge sider af udeboligen smiley , så barylerne kan hele tiden følge med smiley

Kommentér på:
Kattebur :-)

Annonce