{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat sutter på hale
  • #1   27. okt 2016 Ofte er det tegn på, at de er flyttet for tidligt hjemmefra, eller at de på anden måde ikke har fået dækket deres suttebehov.

    Jeg har en, der sutter på tæpper, men han havde også kun sin mor de første knap tre uger.


  • #2   27. okt 2016 Hans mor forsvandt da han var cirka 3 uger gammel, så det passer jo meget godt det er derfor smiley Han er så blevet opflasket sammen med sine brødre men han er den eneste som sutter på hale. Er der noget man kan gøre for at vende ham af med det?

  • #3   27. okt 2016 Du kan prøve at sige nej og aflede ham med legetøj, men det kan godt tage tid, inden han er afvænnet.

    Min er heldigvis ikke "manisk", men han fik også flaske, indtil han var 11 uger, fordi han viste, at han havde behovet for en hyggeflaske et par gange om dagen. Så er der ingen tæppe, han kan sutte på, ja så lader han være. smiley


  • #4   27. okt 2016 har to som gør det når der skal hygges igennem. men det er nu mest vores tøj eller et hyggetæppe
    de er flasket op fra 11 dage, og de var 6 killinger + og de havde vel 13-14 voksne katte at hygge med imens de voksede op.
    jeg gør ikke noget ved det. der er deres behov for at "hygge"
    Kisser havde en tøjand i de mange første år af sit liv. hende fik vi som smidt af kat, som ca 7 uger. men det er vel 6 år siden den stakkelse and blev smidt ud. for her gad hun den ikke mere. den var totalt gennemsuttet


Kommentér på:
Kat sutter på hale

Annonce