{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han angriber ..
  • #1   15. apr 2008 Er han kastreret? Hvis ikke, så gør det nu!
    Når han "angriber" - han leger snarere lidt voldsomt eller parrer jer - er det vigtigt ikke at opildne det ved at trække hånden til jer. FRYS! Samtidig med at I siger AV eller NEJ eller skriger/piber som en killing - han bør slippe taget omgående. Bevæg jer ikke, før han har sluppet taget på jer helt eller er gået sin vej.
    En god idé kunne måske være en kattelegekammerat.


  • #2   15. apr 2008 Det kan være fordi han er legesyg, men det lyder mere som om han bliver overstimuleret, og i ikke lægger mærke til de signaler/advarsler han sender jer, - sitrende pels, slåen med halen, så sidste udvej for ham for at fortælle at nu gider han ikke kæles mere, er at angribe/markere.

  • #3   15. apr 2008 <b>Han er ikke kastreret endnu, men han skal ... Og åbenbart meget snart! smiley - Jeg "fryser" altid når han gør det, og siger nej. Lidt efter stopper han og giver slip ... Men lige så snart jeg giver slip, så gør han det igen? Og hvis jeg går, så springer han efter mig ?

    Han sender ingen signaler, hverken hale, hår eller noget. Han gør det bare ud i ingenting?


  • #4   15. apr 2008 Han leger. Bliv siddende stille indtil han falder til ro. Tilbyd ham evt noget legetøj, som han gerne må bide i.

  • #5   15. apr 2008 <b>Ok ... Vi leger med ham konstant .. Men han er jo ogs stadig killing, og vil gerne have opmærksomhed smiley Heh

    Ved du om han stopper med at afmærke efter han er blevet kastreret?


  • #6   15. apr 2008 Strinter han allerede? Så er han ikke killing længere! Han burde stoppe med at markere efter kastration, men det kan tage lidt tid...

  • #7   15. apr 2008 Sådan har min damian også opført sig.. indtil vi fik en legekammerat til ham.. det hjalp helt vildt meget og vi har den mest kælne kat i dag:o)

  • #8   15. apr 2008 <b>Han har tisset én gang. I vores gang ... Fordi han ikk kunne komme ud ... Han er jo en ude kat som sover ude om natten og render ind og ud om dagen .. Dvs. han tisser og ... ogs ude!

    Vi skal ikke have flere katte, så vi må leve med det!


  • #9   15. apr 2008 Hvis han er udekat, skal han lære, at der er andre regler inde end ude. Det ville nu alligevel være en god idé med en bakke indendøre.

  • #10   15. apr 2008 Det gør vores også - det er ren legesyghed =)

    Katte de får sådan nogle energi ticks hvor de lige skal brænde noget af og det gør vores også selvom han er kastreret =)
    Ikke noget du skal tage personligt - sådan er katte bare hehe =)

    //Morten


Kommentér på:
Han angriber ..

Annonce