{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Han angriber..! {{forumTopicSubject}}

Min eksmand har vores udekat. Han er nu begyndt at angribe os alle sammen og er lidt voldsom. Han bider lidt hårdt og kradser meget. Det er rigtig ubehagelig, da han førhen har været en meget kælen og glad kat. Vi er lidt frustreret, da vi ikke ved hvorfor han er begyndt på dette. Han er ikke kastereret og er 2 år gammel. Han bestemmer selv om han vil være ude eller inde og kommer gerne hjem for at spise og snakke/kæle med os. Han har førhen også leget med Bamse, eks'ens store hund, men han er ved at være bange for katten, da den også angriber ham. Han har den vane at gå med os på tur når vi går med Bamse, hvilket vi altid har moret os over, men nu angriber han også udenfor og hunden bryder sig ikke om det og trækker sig fra ham i stedet for at give ham modstand.

Hvad kan være årsagen til dette? Håber nogen kan svarer på det..

På forhånd mange tak ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han angriber..!
  • #1   11. jul 2009 Ændringer kan forsage dette.
    Ellers er det fordi han forsvarer sit territorie..


  • #2   12. jul 2009 Ja, vi har også snakket om at det kan være pga. ændringerne, men vi synes bare det virkede lidt voldsomt... Vi har haft en lang dag her, hvor han har været sød og kælen og min eks har også været her et par dage hvor han også har været sød - ej, nu lyder det som om vi aldrig er her.. Det er min eks der bor her og er her hver dag, men er ind i mellem hos mig, hvor vi er sammen med drengene og hygger. Han er ind i mellem også hjemme ved sig selv med vores fælles drenge, men han har i starten angribet dem, men var sød overfor dem sidst de var her sammen med dem for et par dage siden.

    Måske han bare reagere, som du selv skriver, fordi der er ændringer i huset...


  • #3   14. jul 2009 Min hankat har gjort det samme. Han er endda kastereret... jeg flyttede 2-3 gange i løbet af 2 år.. det gjorde ham lidt gak - lidt på samme måde som du beskriver.. ellers er han normalt meget kærlig og social

  • #4   14. jul 2009 Vi er rigtig kede af det og også lidt frustreret, for han er en dejlig kat, så det gør meget ondt at han pludselig har ændret sig, men det er dejligt at hører at andre også har oplevet sådan noget. Bare han bliver god igen ;o)

Kommentér på:
Han angriber..!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce