{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. gangs udstiller hvad gør jeg
  • #1   9. sep 2008 Kan din opdrætter ikke hjælpe dig?

  • #2   9. sep 2008 Enig med dkkorat tag kontakt til din opdrætter


  • #3   9. sep 2008 jo hun skal selv med men ville gerne hører om der er nogen som har gode råd om bad hvor tæt på det skal gøres før udstillingen og skal negle klippes, er der bestemt måde man skal fremvise sin kat på eller ses jeg bare som konkurant for andre så man ikke kan få noget input hvordan det normalt foregår. jeg er ikke den der ikke ville gå og sige til andre deres katte er smukke ved jo de har gjort et stort stykke arbejde for ud. emnet var ikke for at lure andre af men mere sån man mentalt kan forberede sig på hvad man gør som katteudstiller har prøvet kåring af hest de skal gå bestemte gangarter og hunde men kat er der da nogen form for fremvisningsregel

  • #4   9. sep 2008 tag med som hjælper en eller flere gange, og tag til udstillinger og se hvordan det foregår

  • #6   9. sep 2008 mozarts mor L


    hejsa ja det ser ikk ud til du får de råd du vil
    jeg kan udfra at jeg havde en veninde der gik til udstillinger godt prøve at gi dig hendes fif til en fin kat

    hun gjorde det at enten dagen før eller to dage før alt efter hvor lang pelsen er
    der vaskede hun sine katte først med opvaskemiddel for at fjerne fedtlaget og derefter en go katte balsam schampoo

    og så på dagen hvor det sku ske så brugte hun tør schampoo booster

    og vil godt li fortælle dig at hun har vundet mange udstillinger


  • #7   9. sep 2008 tak micha lyder godt er det et bestemt meæke shampoo der er bedst ?
    og hvad er det booster for noget puder eller lyder flot hun har vundet

    og tak jytte , korat,lisa,b og tj


  • #8   9. sep 2008 kan ikk huske mærket men prøv ved din dyrlæge der fik hun sin shampoo

    en booster er bare noget der får pelsen til at se luftig ud
    det er en tørshampoo booster det hedder det


  • #9   9. sep 2008 Hejsa.. Jeg har været til 1 udstilling og har fået en masse afvide, så vil meget gerne hjælpe dig, det jeg nu kan.. Bare skriv en PB til mig, med de spørgsmål du har :o)

  • #10   9. sep 2008 Hej!
    Hvornår skal du til udstilling?
    Hvilke racer skal du have med?
    Neglene skal klippes på dine katte.
    Du skal have burgardiner med til at sætte i burene. Du skal også have vandskål samt madskål med. Tag gerne vand med hjemmefra og det mad, de er vant til at spise.Husk også toiletbakker. Du får i Danmark grus fra en stand, du selv skal hente.
    Ved indtjeck skal du medbringe foruden dine katte også tilmeldings bekræftigelse, til den udstilling du skal på. Du skal have vaccinationspapirerne med, som du bliver bedt om at fremvise. Betaling kan gøres på udstillinger, dog koster det en ekstra 10 kr/kat. Men ellers er det muligt at betale on-line.
    Du skal igennem et dyrlægecheck med kattene. Siger dyrlægen ok, er det fint. MEN hvis dyrlægen abs.den ene kat, gælder det for alle de katte, udstilleren har med.
    Inde i hallen skal du finde de bure, du er blevet tildelt. Pynt burene og arranger kattene der.
    Kig i kataloget, om alt er skrevet rigtigt. Hvis noget er forkert, skal du gå i sekretariatet, for at rette.
    Find ud af hvilken dommer du har, hvor vedkommende står og hvornår du skal til bedømmelse med kattene.
    Som regel er det en god ide at vaske sine katte 2-3 dage inden udstillingen.HUSK at skylle al sæbe grundigt ud. Gerne føntørre efter og børste samtidig.Hvilket shampoo du bruger, må du selv finde ud af. Men ellers har pitstopp for pets nogle små sæt fra Chris Christensen , hvor alt er i. De er også på udstillinger.Du kan også bestille via nettet.
    Øv daglig med dine katte, så du kan fremvise dem pænt for dommeren.
    Hilsen Lone


  • #11   9. sep 2008 ej tak for jeres gode råd føler man er lidt mere med hvad man skal regne med når mange ellers bare har det som vane tænker de nok heller mere over det at skulle af sted men er rart at fører fra erfarne også

    tak lis det vil jeg læse og tak lone b for en fin redegørelse dejligt
    karina det er to ungkatte af racen main coon så tak jeg vil meget gerne skrive til dig


  • #12   9. sep 2008 ups glemte det er d. 19 oktober i kolding


  • #13   9. sep 2008 Mozarts: Jamen du skriver bare :o) Er altid frisk på en snak og er altid frisk på at hjælpe det jeg kan..
    Uh jamen så ses vi jo, ska os til udstilling med Georgia i kolding :o)


  • #14   9. sep 2008 ej karina hvor spændene så ses vi jo nok og hvor er hun flot jeg skal ha hulelossen med og canpazas stella med

  • #16   9. sep 2008 Ved ankomst på udstilling, så sig det er første gang du udstiller, så er "hjælperne" rigtig flinke til at skære det hele ud i pap og pege for dig smiley

    Jeg var selv afsted for første gang i weekenden, og fik skam forklaret det hele ganske fint af damen i sekretariatet og andre udstillere er somregel også behjælpelige med at dele ud af råd og erfaringer.

    Alle udstillere brænder jo for den samme passion smiley


  • #17   9. sep 2008 tusind tak hvor er i søde sommerfuglene flyver tæt i maven glæder mig

  • #18   9. sep 2008 kan man godt bare troppe op på en udstilling for at se hvordan det foregår eller skal man være tilmeldt. (altså katten bliver hjemme)

    bine har prøvet det mange gange men det er mere mig jo :o)


  • #19   9. sep 2008 mozarts mor L
    Ja vi ses helt sikert.. Har det samme burgardin med, som jeg brugte i aalborg, så burde være til og ku finde, hehe..
    Os rigtig smukke missere du har.. Glæder mig til at se de to af dem irl.. :o)


  • #20   9. sep 2008 ok for den i kolding kunne jeg godt tænke mig at komme og se hvordan den slags foregår.


  • #21   10. sep 2008 syntes nu ellers mit bud var seriøst nok, det var sådan jeg lærte om det, da min "opdrætter" slet ikke udstiller

  • #22   10. sep 2008 heidi der er åbent for tilskuer fra kl. 10-18 så du kan nå at suge meget til dig har selv taget til andre udstillinger som tilskuer men det jeg ikke så var jo før opstart med indtjek og dagene op til. så er der også mange udstiller man kan spørge om råd så ta endlig af sted

Kommentér på:
1. gangs udstiller hvad gør jeg

Annonce