{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

1. gangs udstiller... {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer meget om jeg skal have min udstillingsdebut d. 3/9 i Bogense. Det er godt nok en lang køretur, men der er ikke nogle udstillinger i nordjylland resten af året. Jeg er hundenervøs for om jeg kan finde ud af det, og vil derfor høre om der evt var en herinde der skulle afsted om søndagen som ville være min "støtte". Jeg kan sagtens have en med i bilen hvis du bor på vejen. Jeg mangler også mønster på burgardiner hvis en ligger inde med et sådant.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. gangs udstiller...
  • #1   30. jul 2006 Jeg skal desværre ikke til Bogense, da jeg bor på Sjælland, elelrs havde jeg gerne hjulpet dig, men burgardinerne kan jeg godt hjælpe med.. smiley

    Målene på buret er:
    Enkeltbur: 60 x 60 x 75
    Dobbeltbur: 60 x 60 x 150

    60 er højden og dybden.. 75 og 150 er bredden smiley


  • #2   30. jul 2006 Camilla, jeg har burmålene, men er i tvivl om hvordan de laves, hvad de hænges op i, osv. Ellers tak.

  • #3   30. jul 2006 Du kan hænge dem op med sådan nogle platisk wire som man også kan bruge til gardiner, med en krog i hver ende.. Eller med snore, som du har syet på med nogle cm mellemrum, som du så binder fast til buret.. Eller med velcrobånd, som du også syer på med noget mellemrum, og som du så lukker sammen rundt som burets kanter..

    Du skal sy to stykker der er 60 x 60, til hver ende af buret, og to stykker som er 75 x 60 (eller til dobbelt: 150 x 60), til bagvæg og toppen af buret.. Du kan også bare sy et langt stykke som er 195 (eller til dobbelt: 270) som er til både begge sider og bagvæggen.. Når du har de stykker, så kan du begynde at pynte dem.. Du kan også lave dem lidt større hvis du vil have nogle pynte sider på, f.eks. på toppen, så lav den lidt bredere, så den kan gå ud over burets kant.. smiley



  • #4   30. jul 2006 Her er en beskrivelse til hvordan man syer burgardiner og meget andet til de små pelsklumper: (link fjernet)

    Gå ind under Kattpysseltips og derefter Burskynke


  • #5   30. jul 2006 Tak tak, jeg må vist igang med symaskinen

  • #6   30. jul 2006 god fornøjelse ;o) Håber du kan bruge det til noget.

Kommentér på:
1. gangs udstiller...

Annonce