{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Vænne sig til nyt hjem {{forumTopicSubject}}

Nu har vi endelig fået Valentin hjem, de afleverede ham i går og han er bare sådan en lækker mis, meget smuk og sød!

Desværre er han ikke særlig tryg ved hverken os, de nye omgivelser, eller Medea, som heller ikke er så begejstret for sin nye "bror". Hun har hvæst af ham et par gange og holder sig ellers på afstand..

Det gik faktisk fint nok i går, der gik han rundt og undersøgte det hele, kom tæt på mig i sofaen og virkede godt nok tilpas. Men i dag har han bare gemt sig bag sofaen hele dagen, enten ligger han der, eller under en af bamserne inde i deres katteværelse. Han virker sky og vil ikke have vi aer ham. Han har heller ikke spist noget, siden han kom, Synes bare det er så synd for ham at han ligger der og gemmer sig smiley

Ved godt det nok tager noget tid før han er tryg ved os, men hvor lang tid tror I der går, før han vil komme frem og komme ud og spise?

Jeg har prøvet at lokke ham med mad og legetøj, men han er ligeglad. Skal jeg bare ignorere ham indtil han selv kommer frem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vænne sig til nyt hjem
  • #1   14. dec 2008 det var det samme med chester. jeg satte mig ind på gulvet i nærheden af ham en gang i timen og snakkede blidt med ham..femte gang kom han frem og lod mig ae ham lidt så gik han ind under sengen igen.

    mad stillede jeg ind til ham under sengen men han spiste heller ikke så meget. der gik tre dage før han gik ind og spiste af de andres mad. det var også der han begyndte at tage længere og længere ture rundt i lejligheden. idag to uger efter skulle man tro han altid havde boet her.

    giv ham tid, det skal nok gå over, ingen grund til bekymring, han tager ikke skade af et par dage uden mad


  • #2   14. dec 2008 Okay tak. Rart at høre fra nogen, som lige har været igennem det samme med sammenføring smiley

    Nej, han tager nok ikke skade, men vil jo bare gerne gøre det så godt som muligt for ham. Jeg prøver bare at lade ham være så, og lige kikke ind til ham en gang imellem, så han ved vi er her og vi ikke er farlige.


  • #3   14. dec 2008 ja jeg sad bare helt stille, kiggede ikke på ham eller noget, snakkede bare blidt ud i luften så han lærte mig, min stemme og min lugt at kende. da han kom hen lod jeg ham snuse og røte forsigtigt ved ham for at se om han fandt sig i det.

    fire dage Mille, så er hen klar til at indtage lejligheden, bare vent.


  • #5   16. dec 2008 Min lille prinsesse Baby blev en hel uge i sin kattebakke og græd efter hendes mor (hun sneg sig dog ud til madskålen om natten), og nu er hun simpelthen verdens dejligste kælemis, der ikke lader os mennesker gå i fred uden hende i hælene smiley

    Så ja, bare vent smiley


Kommentér på:
Vænne sig til nyt hjem

Annonce