{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed - jeg er syg! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Måske et mærkeligt opslag, men jeg er blevet syg. Jeg har fået den vildeste halsbetændelse og er fuldstændig kørt over med tårnhøj feber, stærke smerter og kan ik snakke.
Jeg har slet ik kræfter til at lege ligeså meget med min kat som jeg plejer, men heldigvis har han en lang drillepind der kan kastes lidt rundt..
Jeg plejer at snakke med ham/til ham altid, men det kan jeg bare ik, og har jeg ik ku siden i torsdags..
Jeg sover på sofaen hvis jeg ik nærmest panisk render rundt fordi jeg fryser så voldsomt og sveden hagler af mig...
Han er vant til at vi sover i soveværelset, det har vi gjort siden slut juli 23 hvor jeg fik ham..
Man kan godt se at han ik kan finde ud af det..
Nogle gange kommer han og ligger som han plejer, hvis det er muligt ift feberen, og ellers ligger hab forskellige steder som om dagen...
Har så dårlig samvittighed.. han er min lille misling og bare de øjne der ser på mig, kan få mig til at tude lige nu...
Sker der noget ved det her?
Håber virkelig at jeg blir frisk NU, så jeg kan være der for ham og også få min søn hjem..
Det er et helvede at være I..

Håber nogle søde sjæle kan gi mig lidt positivt med på vejen, for vil kun min lille misling det bedste...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed - jeg er syg!
  • #1   11. mar Det skal du ikke have dårlig samvittighed over, han vil tilpasse sig, og når du bliver rask, bliver det jo hverdag igen.
    Mange har indekatte, og går på arbejd om dagen og sover om natten, så det er ikke der de kan hygge om katten, det er så en fordel at have mere end en kat.
    Det med kun at have en kat, har jeg ikke prøvet siden 2003, hvor jeg fik min første kat, 3 måneder før jeg fik nr. 2, nu har jeg kun en tilbage, og han bliver den sidste, sikke et held er han som jeg, en ældre en af slaksen, og sover en del, så når jeg er træt, så vil han som regel også gerne putte eller sove,,, men jeg frygter det at skulle afsted flere dage, for så har han ikke noget selskab, som han ellers har haft, og ingen kan tage ham hjem til sig, for de har selv katte, så jo jeg kender til den dårlige samvittighed, det er så sjældent jeg ikke er hjemme, men min far er 94, og bor i Sverige, så der bliver nogle kortere ture, hvor jeg skal afsted.


  • #2   11. mar det skal du da ikke have dårlig samvittighed over
    han skal nok finde ud af det.
    Og han kan jo også godt mærke at du er syg, så det er helt i orden for ham

    ja han har nogle ting som lige er lavet om i disse dage. Men det bliver jo hverdag igen

    du kan jo evt tage nogle godbidder og smide til ham, sådan at I lidt leger.

    Tror vi alle er den tur igennem.
    jeg var turen igennem da jeg fik dårlige nyrer. Heldigvis bor jeg sammen med mine forældre, så de to over med kattene. Men havde mega dårlig samvittighed fordi jeg ikke kunne lave det samme som jeg plejer

    du må have god bedring



  • #3   11. mar faldt lige over denne

    profilbillede
  • #4   12. mar Du skal bare nurse lidt om dig selv - missen klarer sig igennem uden mén smiley

    Den kan såmænd godt se at du er syg og nu er den ikke så gammel, men med tiden bliver det en fantastisk "sygeplejerske" smiley

    God bedring smiley


Kommentér på:
Dårlig samvittighed - jeg er syg!

Annonce