{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Tilmeldt:
3. sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

Vaccination {{forumTopicSubject}}

Hej vil lige høre hvad i derude i det danske land giver for en vaccination af jeres katte?

Jeg har 9 jeg skal have vaccineret, så vil lige høre hvad i gir - skal nok have ringet og forhørt mig hvad de tager de forskellige steder, da det jo er en del katte jeg har, så ville det jo være fint hvis man kan spare lidt kroner der, da det er mange penge for mig - og jeg har det altså bedst med at sende katte hjemmefra der har vaccine.

Og hvis jeg finder en "billig" dyrlæge, skal jeg være bekymret når det kun er vaccination?
kunne kun finde på at få kastereret min kat et sted jeg er tryg ved og hvor vi plejer at komme - men det er vel ikk så "slemt" hvis det er en vaccine?
Hilsen
Vigge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination
  • #1   8. sep 2009 hvis du bruger en fast dyrlæge, vil jeg henvende mig der først og spørge om et godt tilbud på alle vaccinartionene og evt kastration.

    Jeg gav i 2007 5300kr. for vaccination, chipmærke og registrering af 8 killinger.


  • #2   8. sep 2009 jeg gav 600 kr for mine to misse.
    400 kr for en vac til enn kat også fordi jeg kom me to fik jeg 50% rabat...

    jeg ville aldrig ta mine katte me til en dyrlæge bar fordi han er billig uden at ku li dyrlægen som person... for mange gange når de får deres første vac. så blir de jo os sundhedstjekket og hvis jeg ikk stolede på min dyrlæge så ville jge ikke vide om han gjorde det godt nok....

    ka komme me et eksempel mange gange så er der jo noget galt me ens killing når den kommer ned første gang orm eller lign. mine to små misser havde problemer me ørene de fik de hjælp a...


  • Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #3   8. sep 2009 ok ja mange tak, ja selvfølgelig spørger jeg vores dyrlæge om vi kan få rabat når det nu er så mange.

  • #4   8. sep 2009 Jeg fik vaccineret 2 katte for 375 kr, og så kom dyrelægen hjem til os.. Men nu ved jeg jo ikke hvor du bor henne i landet?

  • Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #5   8. sep 2009 Janne:vi bor på landet i nordjylland.. det lyder jo fornuftigt, synes det er smart hvis dyrlægen kan komme, når jeg har 9 katte og 1 hund jeg skal ha vaccineret smiley


  • #6   8. sep 2009 Jeg bor i sæby, og han bor i Frederikshavn, og han vil kun have 50 for at køre hjem til os og gøre det.. Også for ikke at stresse kattene med at de skal ud og køre, og komme et fremmed sted hen..

  • #7   8. sep 2009 Husk nu at vaccinerer du for tidlig og killingerne har maternelle antistoffer - har vaccinen ingen eller ringe effekt. Du kan også læse det på en anden måde - penge ud af vinduet for noget der ikke virker

  • #8   8. sep 2009 En dyrelæge burde vel vide hvornår at killinger er gamle nok til at blive vaccineret - og så fortælle hvornår de er gamle nok til det.

  • #9   8. sep 2009 Ja det burde en dyrlæge - men det er de færreste der siger killingerne er for unge til at vaccineres.
    Det er altid en god ide selv at sætte sig ind i hvordan det forholder sig.

    Mange dyrlæger følger slet ikke med - ikke at det er nyt - men der er alt for meget vi plejer ....


  • Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #10   8. sep 2009 Hej så har jeg fundet en dyrlæge! smiley jeg er SÅ glad. En meget flink dyrlæge, som vil dyrene det bedste kunne jeg fornemme på ham smiley

    Killingerne blir vaccineret lige inden de bliver 12 uger - og så kommer han ud til os! smiley Så får jeg også vacc. hunden smiley Det er helt perfekt for os jo - så hverken hund, killinger eller mormis blir stresset smiley Han ville godt give en god pris når det var så mange dyr og ville ikk have ret meget for kørsel. Han lød til at være opdateret om alt og ville meget gerne hjælpe mig smiley

    Så håber virkelig at vi nu har fået os en god fast dyrlæge som kommer ud til os også i fremtiden smiley

    Hilsen
    Vigge


  • #11   8. sep 2009 med sundshedstjek giver jeg lidt over 500 kr for en vaccination jeg bor i Fredericia

Kommentér på:
Vaccination

Annonce