{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Lopper og ny kat {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Det er første gang jeg skal lave et emne herinde, så hvis jeg gør noget forkert, så bær over med mig smiley

Silke har fået lopper - hvordan forstår jeg så ikke, men jeg har i dag behandlet med "Advantage" og sørget for at få det helt på huden. Dog har hun fået kløet sig så meget under hagen, at hun har kløet hul. - Er det noget jeg skal til dyrlægen med og få smurt, eller hvor alvorligt er sådan noget nu hvor hun har lopper - jeg har fundet afføring fra lopperne i hendes pels, og fundet en enkelt levende loppe på hende.

Nu er detaljen så at vi får et nyt familiemedlem, en lillesøster til silke, om godt 2 uger, og så blev jeg i tvivl om, om der er noget specielt jeg skal gøre når Silke har lopper?

Desuden hører jeg gerne lidt råd fra Jer som har forstand på at få et ekstra familiemedlem? Jeg har købt et ekstra toilet så de har to, og ellers er jeg lidt i tvivl om, om der bør være et ekstra sæt madskåle også? Andre ting jeg skal være opmærksom på inden den nye kommer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper og ny kat
  • #1   25. nov 2009
    Jeg vil tro, det er nok at duppe såret på hagen med lidt klorhexidin.

    Gentag loppebehandlingen efter anvisning på Advantage-pakken - den nye kat skal også have det.
    Ofte og grundig støvsugning hjælper med til at bekæmpe lopperne. (og vask af dyner, puder og andre tekstiler, hvor der kan være loppeæg)

    Med ekstra madskål og toilet, så er du godt på vej til forberedelserne til kat nr 2 smiley Prøv evt. at søge på "sammenføring".


  • #2   25. nov 2009 Hej med jer.
    Tak for de gode råd til sammenføringen af de to mislinger.

    Jeg vil få vasket dyner, betræk puder osv. så vi kan komme af med det. Hun klør sig meget og virker irriteret.


Kommentér på:
Lopper og ny kat

Annonce