{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Katten har tynd mave og lavet i min skuffe. {{forumTopicSubject}}

hej alle ,
min kat pjevs, har lavet en pølse i min undertøjs skuffe idag. det var bare så ulækkert , og det var helt tynt , så tror både hunden og katten er syge smiley ( Hunden har også tynd mave. ) , nogen der har en idé om hvad det kan være, og hvorfor han gør det i mittøj ?
Han har aldrig skidt udenfor bakken før ? :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten har tynd mave og lavet i min skuffe.
  • #1   14. dec 2009 Hvis de har tyndt mave ville jeg tage til dyrlæge og få det tjekket..

    Det kan være han har gjort det i tøjet fordi det var det som lgie var nærmest


  • #2   14. dec 2009 Næste gang du laver et indlæg, så husk denne regl smiley :
    "2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din kat og en god overskrift vil være: “Hvad er min kat værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min kat”.

    Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne."


  • #3   14. dec 2009 Okey, det er bare mærkeligt at han gjorde det smiley .. men ja det var nok nærmest smiley ..

    - Skal jeg huske til en anden gang smiley


  • #4   14. dec 2009 det bar iorden smiley

  • #5   14. dec 2009 snak med din dyrlæge og hør hvad han/hun siger.

    du kan prøve zoolac.
    udkogte ris med kylling skulle også hjælpe.
    hold katten fra dåsemad.
    skånekost

    der er mange råd til hvad man kan gøre men det bedste råd er at kontakte dr dyr.

    det med at han har lavet i din skuffe, er nok fordi han ikke kunne nå at komme på bakken og brugt det første sted hvor den kunne gemme det lidt, han er sikkert flog over det men kunne ikke gøre for det... du ikke skælde ham ud pga det selvom det er klamt.


  • #6   14. dec 2009 tag den til dyrelæge hurtigts mulig.

  • #7   14. dec 2009 Kan det være fordi han fik dåsemad en gang i sidste uge ?:)

  • #8   14. dec 2009 Dåsemad kan godt give tyndskid hos katte, der ikke er vant til at få det, men så kommer det ret hurtigt efter. Så medmindre du mener søndag (altså i går) med sidste uge, så er det næppe dåsemaden, der er skyld i tyndskiden.

    Hvis skånekost ikke hjælper i løbet af et par dage, så søg dyrlæge.



  • #9   14. dec 2009 Hmmm. jeg forsøgte at finde en artikel om diarre på netdyredoktor, men kan ikke finde den gode artikel, som jeg engang har læst der :S

    Men prøv selv at google.


Kommentér på:
Katten har tynd mave og lavet i min skuffe.

Annonce