{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

skal han have lov at komme ud ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Min kat pjevs, er blevet kastereret, for lidt over 2 uger siden, og er ved at være på toppen igen..
For ca 1 mnd. siden stak han af, fra min kammerats lejlighed, da han passede ham pga. ferie.
Han kunne self. ikke finde tilbage, da han ikke kente stedet, men var så heldig at der var nogen der fandt ham, og ringede da de så mit opslag.
i går da min veninde tog afsted, løb han ned for enden af trappen, men var til at kalde til mig igen .
han har altid bare været vandt til at være på min altan, så tror i at han kan finde hjem hvis han for lov at komme ud, eller skal han have lov at komme på altanen ? Jeg tør ikke selv at tage stilling til om han overhovdet skal have lov til nogen af tingene, da jeg er bange for at han stikker af, efter sidste gang ..
og så er det ved at være umenneskeligt at være i min lejliged i den her varme, når alle døre og vinduer skal stå lukket..
Hvis du har nogen gode råd, så er jeg meget villig til at tage imod dem smiley

Mvh Carina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal han have lov at komme ud ?
  • #1   22. maj 2010 Øøøh Du tør ikke selv at tage stilling til om din kat må komme ud eller ej?

    Så meningen med din tråd er altså, at du vil have os til at tage beslutningen for dig?

    Det lyder som om du bor i en lejlighed som ikke ligger i stueplan, hvilket jo betyder at din kat ikke selv kan komme ind igen....


  • #2   22. maj 2010 Hvorfor er det folk skal være negative???
    Jeg har ikke lyst til at miste min kat igen ..
    jeg ved ikke om han vil stikke af, hvis han kommer på altanen eller ud? Derfor tager jeg ikke stilling før jeg har hørt andres råd !
    Jeg bor i en lejlighed, hvor der er 2 etager, altså ikke i min, men i alt.
    Min dør går direkte ud i udendørs , trappen går op til en afsats, hvor alle 3 lejligheder har døre. så han skal ikke ind i en opgang ..


  • #3   22. maj 2010 jep, har også tænkt på at sætte et net op, så er problemet også løst smiley

  • #4   22. maj 2010 langt de fleste katte har en utrolig evne til at finde hjem... jeg tror ikke det vil være et problem hvis du lukker ham ud.
    jeg synes alle katte har godt af at komme ud. eller bare dyr generalt. smiley


  • #5   22. maj 2010 Synes bare du skal lade ham komme ud, evt vend ham til et fast tidspunkt hvor du giver mad på. Vores kommer hjem uden problemer, men elsker at være ude 4-5 timer om dagen. Du kunne måske få en kattelem i døren så han kan komme ind.

  • #6   23. maj 2010 Okey jamen så for han lov den bette smiley
    Ville bare ikke gøre det hvis der nu var en stor change for at han løb væk smiley


Kommentér på:
skal han have lov at komme ud ?

Annonce