{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed {{forumTopicSubject}}

Ja, det har jeg. Mine elskede maine coon bamser bliver lidt svigtet sådan snakkemæssigt i den sidste tid. Grunden dertil er, at jeg har en 5 måneders baby med eksem og astma, og det kræver en del rengøring osv., for at hun har det godt. For det andet, så har jeg de sidste 2 måneder ikke rigtig været hjemme, da min far blev alvorlig syg af modermærkekræft og ja, i løbet af 45 dage døde af han af det smiley Min datter og jeg har været der for mine forældre 24/7 og min mand har så været hjemme for at passe arbejde og vores dyr.

Så nu da jeg endelig er hjemme, og stadig en del i sorg over at have mistet min skønne far i en alder af 56 år, så er mine misser blevet lidt overset. Godt nok er de i stalden om natten og har 104 kvm at hygge sig på og er ude i deres kattegård dagen lang. Får vand og foder, men har ikke overskud til at de kommer ind i huset, da de jo smider sig i lillepigens ting og fælder en del.
Jeg tror da på at mit overskud kommer tilbage, men lige nu plages jeg af min ekstreme dårlige samvittighed overfor dem....

Feed back please !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed
  • #1   18. aug 2010 det må bare være rigtig hårdt for dig!!!

    du gør det så godt du kan for dine katte som du kan lige pt. og er sikker på de intet mangler.

    synes ikke du skal sidde med dårlig samvittighed!!!!

    er ked af at læse det med din far og håber kun det bedste for dig i fremtiden


Kommentér på:
Dårlig samvittighed

Annonce