{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.717 visninger | Oprettet:

Frontline/Advantage {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lige dryppet mine to katte med Frontline og læser så nu at lopperne er resistente overfor det.

Fedt at jeg har brugt min aften på at støvsuge og vaske alt mulligt smiley *lol*

Mit spørgsmål er - hvor længe skal der gå før jeg istedet kan bruge Advantage, når de blev dryppet idag?

De klør og jeg klør - arrrgh..ville ønske dyrlægen havde vidst det eller at jeg havde kigget her inden smiley Øv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frontline/Advantage
  • #1   5. nov 2010 Glemte at sige at den ene kat er en killing på 4 mdr.

  • #2   5. nov 2010 Spørg din dyrlæge for at være helt sikker.. Jeg mener slet ikke du må bruge dråber på killinger under 6 mdr..... selv om du skifter til bayvantic så kan der gå op til 6 mdr før lopperne er udryddet... Vi har været der. Held og lykke

  • #3   5. nov 2010 Tak for det smiley

    De sagde dernede at hun skulle være over 1 kg og det er hun - men da ikke fedt, hvis vi slet ikke måtte bruge det på hende... smiley


  • #4   5. nov 2010 Det er nu udmærket, at du har støvsuget og vasket smiley
    Nogle katteejere fortæller jo, at de oplever god effekt af Frontline, og så kan vi bare håbe, at det også virker mod jeres lopper... Hvis det ikke virker, så brug Advantage næste gang.


  • #5   5. nov 2010 advantage skal du bruge
    Bayvantic må du ikke give der lige 2 dødt katte af det og den 3 overlevede med nød og næppe


  • #6   5. nov 2010 hold op sikke noget vrøvl jeg skrev til sidst

    for ikke så lang tid siden døde 2 katte af Bayvantic og en 3 overlevede med nød og næppe


  • #8   5. nov 2010 Gud ja, Nu kan jeg se at Trine har nævnt det. Tror at hun har ment Advantage, men uha slem skrivefejl.

  • #9   5. nov 2010 Ellers kan man få noget nyr noget, som hedder Advocate, det har jeg haft god effekt med herhjemme, og er dejligt tilfreds med det faktisk. Det kan man få til katte og killinger under og over 4 kg :O)

    Spørg din dyrlæge, det er nemlig receptpligtigt..

    Frontline virker heller ikke en døjt herhjemme smiley


  • #10   5. nov 2010 Du kan samtidig med det du har givet, give dem Capstar. Det er tabletter, som du skal give én i døgnet og som slår voksne lopper ihjel.. Jeg ved så ikke om den killing på 4 mdr. må få dem ??? Men en killing på fire mdr. vejer vel omkring de 2 kg ? Så ville en halv pipette have været nok... Og så vil jeg lige tilsidst nævne, at Frontline Combo Vet. virker fint her hos os og har gjort det i 6 år :))

  • #11   6. nov 2010 her i huset virker frontline heldigvis stadig smiley så prøv da at se tiden an og så se om det ikke hjælper alligevel.... husk at når de lige har fået pipetten kan de godt klø sig lidt ekstra i nogle dage det betyder ikke at det ikke virker smiley


  • #12   6. nov 2010 For en sikkerheds skyld:

    <b>Bayvantic er KUN til hunde - og LIVSFARLIGT FOR KATTE</b>


  • #13   6. nov 2010 Super Mega:) endelig en, der kunne finde de rette ord, og finde ud af at lave fed skrift.


    Og PS-spørgsmål til Trine, det var da en skrivefejl, ik'?


  • #14   6. nov 2010 Mange tusind tak for alle Jeres svar smiley Det var en stor hjælp.

    Vi har lige redt hende og fandt to levende lopper (gys, kan slet ikke have kryb og kravl *lol*) - burde de være døde på nuværende tidspunkt? Vi dryppede hende igår aftes, så der er ikke helt gået 24 timer endnu - men hvornår kan man se det virker?

    Undskyld de mange spørgsmål, men har ikke haft lopper før smiley

    Også tak for advarslen mod Bayvantic.


  • #15   6. nov 2010 Det med lavendel duft, som lopperne ikke kan lide..hvilken virkning har det præcist? smiley

Kommentér på:
Frontline/Advantage

Annonce