{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Mit livs værste nat.. Stakkels katte!! {{forumTopicSubject}}

Gudske tak og lov for min skadet ryg... Det troede jeg aldrig jeg skulle sige!?

Men kl. 13 i nat lød der pludseligt et KÆMPE brag og så lyden at 1000 glasskår:(
Når lige at se ud af øjenkrogen, den ene kat der styrter af sted:( vinduet lige ved siden af kradsetræet hvor begger katte lå og slummere, er eksploderet på grund af stormen.

Total chok og jeg kan ikke se mine 2 babyer... Racer huset rundt og prøver at finde dem..... MEN ingen katte... For råbt manden op der ligger og sover fredeligt ovenpå i soveværelset. Så han kan holde vagt ved vinduet, så de ikke i forviringen forvilder sig ud. Styrter igen rundt og leder.... Endeligt fandt jeg en og får ham i sikkerhed, for glas, storm og kaos.
Nu er jeg helt i panik... Kan bare ikke finde Lily, forbander vorse alt for store hus, hvor fa**** er hun:(
Åhrr men fandt også hende, jeg kunne ha' tudet af bare lykke!!!

Begge katte er 100 % indekatte, har aldrig prøvet at været ude og Lily er en Shynx og Sion en Devon Rex med meget fin hårlag.... De havde aldrig klaret sig ude.

Jeg kan ikke lade vær at tænke, hvad nu hvis min ryg ikke er dum og jeg havde ligge og sovet oven på og vi ikke havde opdaget noget før morgen?? De er adgang til hele huset, tænk hvis de havde forvildet sig ud, skåret sig eller??
Så er glad for jeg fortiden holder til på sofaen, da jeg der kan få bare lidt søvn for ryggen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit livs værste nat.. Stakkels katte!!
Kommentér på:
Mit livs værste nat.. Stakkels katte!!

Annonce