{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

bange killing? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en killing som plejede at være på mit værelse, og hun sover normalt også inde hos mig og kæresten, men igår faldt hun ned fra et bord herinde og nu er hun meget bange for at være her? Hun sov meget i sengen før, men hvis vi stiller hende i sengen nu så enten hopper hun helt vildt ellers bakker hun indtil hun ikke kan komme længere, hvad kan det skyldes? Hun er faldet fra andre steder før, men hun har aldrig reageret sådan. Igår imens hun sov faldt hun ned fra sofaen, men der kom hun bare op igen og faldt i søvn. Det virker meget underligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bange killing?
  • #2   10. jun 2011 Ja, det er lidt sødt smiley hehe.
    Men det er bare underligt, at hun er faldet fra toppen af trappen, som er over 2 meter fra gulvet, uden at det har generet hende, der har hun lige løbet under sofaen, eller bare siddet og kigget lidt, og så rendte hun ellers rundt igen, og hun sover på trappen også. Hun havde intet imod at gå op ad trappen bagefter? ):
    Og det bord hun faldt fra, det er højst en halv meter højt ):


  • Charlotte O
    Charlotte O Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 147
    #3   11. jun 2011 I kunne prøve at købe noget catnip og sprøjte lidt på en af dynerne - vores bliver meget kælende og ruller sig der hvor vi har sprøjtet.
    - de bliver dig bange hvis de er der når vi sprøjter det ud smiley


  • #4   11. jun 2011 Hun kom ind til os i nat og sov der hele natten sammen med sin mor smiley
    Ved ikke lige hvad der gik galt for hende smiley
    Men nu er hun okay igen i hvert fald smiley hehe.
    Men tak for svarene! smiley


Kommentér på:
bange killing?

Annonce