{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Min tale til mænd.. {{forumTopicSubject}}

<b>Øl og Formel 1
</b>Jeg har efterhånden eksisteret på denne jord et stykke tid, og så længe jeg kan huske, har der været visse ting, der adskiller mænd fra deres artsfælle kvinden. Faktisk er der mange ting.

Der må være en højere magt, der sidder og griner hver gang, vi kvinder prøver at forstå mænd. Vi sidder alle og spejder interesseret over på Mars for at få indsigt i mændenes liv. Det er ingen hemmelighed, at mændene spejder tilbage. Der er også et par enkelte pift, og op til flere steder fra hører man råbet ”GOD RØV”. Og sådan kan mændene godt lide at bruge deres tid, altså lige indtil det bliver søndag eftermiddag, og der er Formel 1 i fjerneren.

På det tidspunkt sker der noget, som kvinder aldrig vil forstå. Mænd er simpelthen fortabt ind i en verden af motorlyde, pittstops og bilmærker. De sidder i flere timer og stirrer som hypnotiserede, på nogle biler, der kører rundt og rundt og rundt og rundt og rundt … Mange kvinder har udtænkt listige måder at få opmærksomhed på.

De har spankuleret nøgne rundt foran skærmen (det skulle efter sigende være en sikker måde at få opmærksomhed på), for kun at få kommentaren ”flyt dig lige skatter, Montoya er ved at lave en overhaling”.

Men det er ikke det eneste, der kan undre en kvinde. Der hvor kvinder forundres mest er, når vi studerer manden som flokdyr. Det er lørdag aften, og der er fest i gaden. Manden og hans kammerater er gået på bar. Kvinden har på dette tidspunkt forvandlet sig til en flue, og selv om hun summer, kan det ikke overdøve mændenes lumre snak.

Der er øl på bordet, og snakken går på bryster og en del personlige sportsresultater. Og for at sige det mildt, bliver der overdrevet en del. I det samme kommer en køn (eller lækker, som mændene nok vil sige) kvinde forbi, og med indforståede ansigtstrækninger bliver mændene hurtigt enige om, hvad hun kunne bruges til. Og i det samme er der en af dem, der giver hende et lille hurtigt rap i måsen, inden hun når forbi.

De andre griner højlydt og nikker anerkendende. Kvinden går fornærmet videre, og fluen flyver tættere på i håbet om at få en forklaring på dette lille optrin, som er set så ofte før. Men ak, inden de når at snakke om, hvorfor han gjorde det, bliver fluen klasket, og kvinden må leve i fortsat uvidenhed.

<b>Som sagt, kvinder forstår ikke mænd, derfor en lille bøn til sidst. Lad være med at dytte, pifte og råbe efter os, det gør os pinligt berørte. Lad være med at tabe os på dansegulvet, det er så flovt. Og det vigtigste, lad være med at ignorere os når vi gerne vil have opmærksomhed.

Søde ord og blomster
</b>Lige så lidt som kvinder forstår mænd, lige så lidt forstår mænd kvinder. Kvinden stiller krav, når hun skal finde en mand. Ikke noget særligt.

En mand skal bare være: sød, flot, intelligent, muskuløs, spændende, rig, ambitiøs, veluddannet, sexet, sjov, begavet, charmerende og så kigger han naturligvis overhovedet under absolut ingen omstændigheder på andre kvinder.

Det er små rimelige krav, der alle er med til at gøre kvinders hverdag lidt nemmere.

Spørgsmålet er om mænd finder dem rimelige, og jeg kender svaret på forhånd. Men der er håb forude, kvinden glemmer nemlig som regel det vigtigste krav, det der kan få alle de andre til at falme. Nemlig at han er en mand. Mandens vigtigste egenskab er nemlig at få hende til at føle sig som en kvinde, og det kan kun han finde ud af.

Mænd er faktisk ikke en race, der er ved at uddø i takt med kvindens større selvstændighed. Det er hans job at minde hende om, at hun er en uundværlig kvinde. Og det gør han ved nogle små simple ting. Han holder døren for hende, køber en øl til hende i fredagsbaren, plukker en blomst til hende, når de er ude at gå tur. I det hele taget sørger han for, at få hende til at føle sig speciel.

Når han gør alle disse ting, glemmer hun hurtigt kravene på sin liste. Han er en mand. Det er ham, hun i fremtiden skal bruge til at skifte dæk, når hun er punkteret, så pyt med om han er rig. Det er ham, der skal bære alle de tunge ting, når de skal flytte, så pyt med om han er ambitiøs. Og det er hans arme hun skal falde i søvn i, så det er lige meget, om han er sjov.

<b>-Mænd kan ikke undværes, på grund af deres helt specielle egenskaber. Så jeg vil gerne sige tak på alle kvinders vegne, for alle de syltede agurkeglas i har åbnet. Tak for alle komplimenterne, alle blomsterne og alle de andre ting, som kun en mand kan gøre rigtigt. I det hele taget tak fordi I eksisterer.

</b>/VisirOnline


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min tale til mænd..
Kommentér på:
Min tale til mænd..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce