{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Skole, tager 1 år mere {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Som nogen af jer nok ved og har fuldt lidt med i, har jeg i starten af det her skole år haft nogen problemer med noget sygdom og fravær fra skolen af.

Bare lige for at slå det fast jeg har det godt smiley Blev undersøgt om jeg havde en tarm sygdom, heldigvis ikke, og jeg er kommet på kosttilskud som hjælper på forlinsyre og B12, hvilket er på et godt niveau nu smiley

Men jeg har været en del syg og væk fra skolen i starten og nogen fag har vi kun haft utrolig kort. Så jeg har kun været med til 2 måske 3 lektioner i disse fag, hvilket ikke er godt når det er eksamens fag. Plus jeg dumpede min første eksamen i år også, hvilket jeg skal op til reeksamen i uge 2 smiley Regner med jeg består den, men gør jeg ikke tager jeg det/de fag igen for at gå til sidste eksamen sammen med årgangen under mig.

Men jeg har haft så meget stress på med utrolig mange eksamener og opgaver det kræver utrolig meget af mig, Plus jeg måske ikke helt har fået alt det faglige helt med smiley

Så jeg er blevet enige om at nogen af de her ting rykker jeg til næste år, selvom jeg ville have været færdig sommer 2016, så rykker jeg den til sommer 2017, af hensyn til mig selv. Så jeg skal ikke op til en eksamen i uge 3, så den tager jeg næste år, samt min praktik bliver rykket til næste år og min afsluttende opgave smiley

Gør det for at afstresse mig selv lidt, og lette presset på mig selv. For at passe på mig selv også. Plus hvad betyder et år ekstra hvis det så betyder at jeg får det faglige mere med, og måske bedre karakter?

God jul til jer alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skole, tager 1 år mere
Kommentér på:
Skole, tager 1 år mere

Annonce