{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

valg af hankat(ori/sia) {{forumTopicSubject}}

kors hvor er det svært at finde ud af. ville ønske alle gjordesom en side jeg kom forbi - der var kopier af udtalelser- så man kunne se hvad kattens stærke og svage sider var - tror jeg jeg vil til at gøre på min egen.

synes heller ikke det er specielt nemt at skulle henvende sig på mail til nogen man ikke kender og fedte for at købe en parring.
overvejer kraftigt at starte med en dansk hankat fra en af de opdrættere jeg kender - der er bare ikke lige en der siger wauw. nok mest fordi jeg i virkeligheden gerne vil have både forbedringer rent typemæssigt samtidig med at jeg helt klart er mest til de ensfarvede.
gad vide om man kan være bekendt at lave en afstemning / budrunde i sin klub om hvilken hankat andre synes er bedst ?

og så er jeg endda stødt på en hunkilling i min søgen efter hankat - som bare er så ! dejlig- men vi har ikke super meget plads - og hvis jeg køber den så er der lukket for at få en peterbald --- krise

nå - smider lige nogle loinks- bare så i ved hvad jeg taler om. kom gerne med kommentarer hvis i har nogle.

hunkatten : http://__www.arakan.unas.cz/angl/ang_foto_sirius_oric.htm

hanner :
(link fjernet) og her er en anden drøm - hvide katte ( det er vi begge helt vilde med)

http://www.beepworld.de/members25/siamokh/index.htm - men det er nok umuligt da de ikke tilbyder parringer fordi de 3 sidste hanner enes fint og de ikke vil lave rod idet - men er bare helt syg efter gandalf . og de kommer til kolding- så skal hen og gøre mine hoser grønne !

(link fjernet)
både kookaine og mundi. koocaine er der ikke servide på - men man kan jo håbe - han har nemlig super øjenfarve, bærer kanel og har store ører (noget af det min mangler). mundi er kanel (mums) og har ser det ud til også gode øjne og genrelt så vidt jeg kan se en pæn kat.

dybt suk nemt er det ikke

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
valg af hankat(ori/sia)

Annonce