Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Opkast.....normalt? Min kat Maja er drægtig, og jeg aner ikke hvor langt hun er henne, men ungerne er begyndt at sparke meget. Her til morg...
Avl
Oprettet:
27. apr 2006
Visninger:
405
4 smukke killinger MiJeg skrev ind igår om at min kat var begyndt at føde se:hun føder... Og hun har nå 4 rigtige flotte killinger.. to m...
Avl
Oprettet:
26. apr 2006
Visninger:
779
Så kom der killinger!!! Juhuuu Ida gav igår livet til tre små smukke killinger... Jeg glæder mig helt vildt til at følge dem, og min seks årig...
Avl
Oprettet:
25. apr 2006
Visninger:
530
Hvornår føder hun...ca....?!? Jeg har i et stykke tid været i tvivl om hvor vidt Maja er gravid. I løbet af de sidste par uger er jeg blevet sikker. ...
Avl
Oprettet:
24. apr 2006
Visninger:
427
Kiwi har født. Jubii.... kl 04 i nat begyndte Kiwi sin fødsel, den første kom kl 05.30 (100g), den anden kl 06.48 (110g) og sidste k...
Avl
Oprettet:
22. apr 2006
Visninger:
515
længde på drægtighed Hvor længe var din kat drægtig iden hun fødte?
Avl
Oprettet:
21. apr 2006
Visninger:
592
Gravid..... Mille er måske gravid her for ca.3 uger siden sprang Falcon på Mille, så vi går spændt og venter om hun er blevet gravi...
Avl
Oprettet:
21. apr 2006
Visninger:
747
Diablo P, tilbydes til parring.. Nu er han ved at komme i den rigtige alder, hvor han bliver rigtig HANKAT! Så hvis nogen søger en, har vi ham.. Han...
Avl
Oprettet:
18. apr 2006
Visninger:
1.068
Opsvulmet og fugtig Min kat er drægtig og skal føde i denne uge. Idag er hun blevet opsvulmet og fugtig bagi, er er nogen der ved hvor læng...
Avl
Oprettet:
18. apr 2006
Visninger:
642
Løbetid føste gang! Hej. Hvor gammel er en hunkat første gang hun kommer i løbetid og evt. kan blive gravid? Madonna er 7 måneder ( Meg...
Avl
Oprettet:
17. apr 2006
Visninger:
518
Humør-svingeri?? Hej. Jeg tror min kat ( madonna ) er blevet gravid i de 3 måneder hun har været væk. Hun er LIIIDT rund omkring maven...
Avl
Oprettet:
16. apr 2006
Visninger:
376
Vores Jersey-ko ;-) Anakots profil er opdateret med 4 billeder - Jersey-ko 1-4 :-) Anakot er ganske drægtig - min mand hævder, at hun mi...
Avl
Oprettet:
13. apr 2006
Visninger:
1.157
MÅSKE UDE !! Idag skal min kat, Giffe, måske ud :( og tænk hvis hun ikke kommer tilbage. men jeg ville gerne se hvad hun gør ?? men ...
Avl
Oprettet:
9. apr 2006
Visninger:
747
Ny kat til svigermor Min svigermors huskat gennem 12 er pludselig forsvundet, og hun har et stort tomrum nu, og ønsker sig en ny kat. Har ha...
Avl
Oprettet:
8. apr 2006
Visninger:
862
JUBII KILLINGER ja i morges kl 6.30 kom der er 5 dejlige killinger nu blev ventetiden udlignet. Hun klaret det hele i stiv arm uden pr...
Avl
Oprettet:
8. apr 2006
Visninger:
636
Sterilisation efter fødsel... hej... Er det nogen her inde der ved, hvor lang tid man bør vente, med at få sin kat steriliseret efter en fødsel? Ha...
Avl
Oprettet:
6. apr 2006
Visninger:
4.943
Har du killinger Er der nogen på sjælland der har fået killinger, som er salgs klare nu, gerne nordsjælland. søger en til min kærste, ha...
Avl
Oprettet:
5. apr 2006
Visninger:
854
Kattebakken Jeg har et problem!!!! Mine katte har en stor kattebk. med låge. Men de tør ikke gå ind når lågen er på så jeg har ...
Avl
Oprettet:
4. apr 2006
Visninger:
484
SØGER KAT, MED EKSTRA TÅ... Hejsa.. jeg søger en kat med en ekstra tå??? Nogle der har sådan en?? Ikke sikker jeg vil købe eller noget.. bar...
Avl
Oprettet:
4. apr 2006
Visninger:
3.785
Undgå Killinger Hvis man vil undgå killinger, og overvejer P-Piller så lad være.. Jeg fik afvide af min dyrelæge at P-Piller kan være...
Avl
Oprettet:
4. apr 2006
Visninger:
554

Annonce