921 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "stolt ejer"
HKH KrPrins Frederik
Ja kan se at mange er blevet forvirret over at han er oprettet under en anden profil hehe.. men bare rolig.. han bor skam herhjemme.. profilen er min mors som jo osse er den stolte ejer af ham.. vi h...
Ja kan se at mange er blevet forvirret over at han er oprettet under en anden profil hehe.. men bare rolig.. han bor skam herhjemme.. profilen er min mors som jo osse er den stolte ejer af ham.. vi h...
Skrevet af: Winnie - 3. jan 2008
desværre.. Skal han væk.. TUD
da jeg med tårer har taget beslutningen om at jeg vil sælge min hest.. derfor ønsker jeg at jeg finder nogle super ejer.. påmin rideskole, går han under navnet kommende tophest.. hehe stolt. MEN han ...
da jeg med tårer har taget beslutningen om at jeg vil sælge min hest.. derfor ønsker jeg at jeg finder nogle super ejer.. påmin rideskole, går han under navnet kommende tophest.. hehe stolt. MEN han ...
Skrevet af: Molly - 1. jun 2009
Top 10 i 1. Dekzv
Supreme Premier DK Wrensted Celinea Rag g 03 ligger nr. 3 på den tyske top 10 for mest vindende udenlandske kastrater!!!! Super stolt er hendes ejer.. og opdrætter!!!!
Supreme Premier DK Wrensted Celinea Rag g 03 ligger nr. 3 på den tyske top 10 for mest vindende udenlandske kastrater!!!! Super stolt er hendes ejer.. og opdrætter!!!!
Skrevet af: Christa "Venter killinger" - 1. dec 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
stolt ejer