{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Katteallergi, pis af {{forumTopicSubject}}

Mine forældre blev skilt slut 2017 og nu har min far så fundet en ny kæreste. Som har katteallergi. Det er selvfølgelig rigtig træls for hende og det. Men.. Hun bor her ikke; de har været sammen siden nytår ca. Nu har min far så meddelt at alle kattene skal ud at være. Jeg blev for det første meget ked af det og utrolig vred. Nogle af dem er vant til at være inde/ude - så det vil ikke være det store problem. Problemet ligger ved mine 2 katte som ikke skal ud. Det er ikke mange år siden vi havde en der blev kørt ned, store og trafikerede veje meget tæt på huset. Jeg vil bare IKKE risikere det. Så mener han at de bare skal være i stalden. Min far har ikke en skid forstand på katte i øvrigt. Det her er 2 yderst kælne katte der elsker varme og at være nær mennesker. Det er ikke staldkatte. Han siger vi kan snakke om det men han har allerede bestemt sig og jeg føler mig så meget pisset op og ned af ryggen. Ikke kun på det her plan, føler at de presser mig ud af mit hjem. På alle måder. Han prøver at forklare og snakke om det men lige vidt hjælper det, for det er jo bare mig der er noget galt med. Mine katte skal ikke ud. Arh jeg bli'r så ked af det og vred. Det er sgu ikke ham der græder flere dage hvis der sker dem noget. Min mor har ikke lige pt mulighed for at få dem med hende, måske engang. Jeg har ikke mulighed for at flytte lige nu. Og slet ikke til et sted hvor jeg må have kat.. Det her indlæg er mest bare for at komme ud med mine tanker. Jeg er så indebrændt ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katteallergi, pis af
Kommentér på:
Katteallergi, pis af

Annonce