369 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Vildkattekillingens evne til overlevel Vildkattekillingens evne til overlevel

Ja så har jeg igen via mit job, oplevet denne helt fantastiske evne hos nogen vildkattekillinger til at overleve.
Sidste efterår, tog jeg jo selv en sådan killing til mig, kaldet Figter.
Og i denne uge har jeg så igen oplevet denne stakkels hundkat få killinger et eller andet sted for så at komme frem med dem når de er 4-5 uger gamle.
Men i løbet af et par dage var hun væk og det samme var 3 af hendes killinger, og ingen af dem som bor der ved hvor de er blevet af.
Men een lille bitte killing har på trod af at den jo er født vild, fundet ud af at kravle ind i en havestue, hvor jeg så den, fik givet den noget mad, og så var den lige inde i stuen også. Da jeg kom på den sidste besøg hos denne borger, ja der lå mennesket og kat i dyb søvn i fredfyldt idyl.
Jeg lavede en afte med borger om at jeg næste dag ville hente killingen, men vores nattevagt kom mig i forkøbet, og har taget den med hjem, hvor den stortrives.
Så er det jeg tænker på mine forkælede mislinger, som jeg ikke tør lukke uden for en dør før de er et år, af frygt for at de ikke skal kunne finde hjem eller andet skrækkkeligt.
Men denne lille misling som lige kunne sidde i min hånd, den valgte ubevidst dens eneste mulighed for at overlevet, mennesket. Og det til trods for at den aldrig har haft menneskelig kontakt, før dens søskende og mor blev væk.
Hvad der så er blevet af dem tør jeg ikke tænke på.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Vildkattekillingens evne til overlevel

Annonce