{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Min kat skal ligge i telt igen {{forumTopicSubject}}

Hej alle katte-elskere herinde

Jeg har oprettet et album, hvor jeg viser, hvordan min kat i flere år, har været med på teltferie -hvilket er det helt store scoop for ham.

Man kan meget mere med sin kat, end mange måske regner med, så længe katten føler sig tryg med sin familie - og man læser og respekterer kattens tempo. Den skal føle sig tryg og passet på i de nye omgivelser. Det er vigtig ikke at forcere, for at tilfredsstille sit eget behov; det er kattens tempo der er det vigtige.
Men så, kan man også rigtig meget, ihvertfald når man hedder Cotton smiley

Cotton er født den 21. maj 2006 (så han har snart fødselsdag smiley )
Han trives i bedste velgående - og hvert år takker jeg opadtil over, at jeg har ham endnu, for han er en evig kilde til oplevelser og glæde.

God fornøjelse med at tjekke Cottons feriealbum ud smiley

Kommentarer på:  Min kat skal ligge i telt igen
  • #1   25. apr Uha! Jeg havde godtnok ikke nerver til at sende ham ud på egen pote et fremmed sted. Men hvor er han dog kær smiley

• #2   25. apr Ville jeg heller ikke have modet til at gøre. Ville være bange for, at den løb væk eller blev forskrækket! smiley

• #3   25. apr Jeg har planer om at min kat skal med på telttur i år. Han er Vant til at være med rundt hos familie og venner, men for hans vedkommende bliver det i sele og snor smiley

profilbillede
  • #4   26. apr Hej ... Husk de vilde katte, Hippie uden kat og Luna.

Jeg kan godt forstå jer.
    Sådan havde jeg det også første gang jeg var afsted med ham. Men det var en anden kattekender der var på pladsen, som sagde:
    At lukke ham ud og gå frit mener jeg ikke du skal være bange for.
    Så jeg lyttede, prøvede det af - og det fungerede fint.
    Cotton ved godt han er på udebane, så han er meget forsigtig og bliver kun lige omkring teltet - og straks han bliver nervøs, stryger han ind i sovekabinen; sådan har hans mønster været i fire sæsoner nu. Vi tager den femte i år.

For et par år siden var jeg mest bekymret for, at den familie der lå i naboteltet havde en jagthund med - og den blev brugt til jagt!!

Hunde skal til alle tider være i snor på pladsen (så de ikke evt. angriber børnene)... Men, man ved jo aldrig om der er ligger nogle 'knaldhætter', som ikke respekterer den regel.
    Men omtalte familie havde hunden i snor uafbrudt.

Luna S. :

Held og lykke og rigtig god fornøjelse (med din smukke kat smiley ) og teltturen til sommer!
    Hvis du har lyst til at fortælle hvordan det gik, ville jeg da synes det ville være rigtig hyggeligt at høre mere om smiley

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 317
    #5   2. maj Vi andre vil da også gerne vide mere smiley

Men husk at være top-opmærksomme!

De allerbedste hilsener

• #6   3. maj Missemor: Super fedt album og rigtig dejligt at I kan tage ham med så han ikke skal være alene eller blive passet. smiley . Og så får han også den oplevelse. Glæder mig smiley .
    Vi sejler om sommeren til forskellige havne og jeg har set 3 der havde katte med på båden men tror ikke det er noget for Gustav.
    Derfor er vi kun væk 2 dage ad gangen mens han bliver passet.
    Til de andre: Katte er forskellige som os.
    Jeg havde engang en kat som var med i en campingbil som vi kørte rundt i.
    Hvis den skulle på wc når vi kørte gik den op i forruden og miavede. Så holdt vi ind til siden ved en mark, lukkede den ud til den havde ordnet det hvorefter den kom tilbage.
    Det samme når vi kom til nye steder. Den holdt sig altid tæt på og kom når vi kaldte.
    Den elskede at køre, kunne finde på at lægge sig i folks bil hvis vi havde gæster. Et par gange er de kommet tilbage fordi de ikke opdagede det når de kørte. Den gik også med på tanken hvis jeg skulle hente smøger, sad og ventede udenfor.
    Gik ture med den inde i byen og den fulgte mig som en velopdragen hund. Men den var også speciel og jeg fik den som alt for lille, fodrede den op med flaske fordi moderen var død.
    Men Gustav hader at køre så jeg tror heller ikke han vil sejle selvom jeg ikke har prøvet.

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 317
    #7   3. maj Jeg tror nogle af de katte, jeg har mistet gennem tiden, er blevet kørt væk i håndværker-biler, der ikke havde lukket døren til bilen, mens håndværkeren arbejdede hos diverse naboer.

Selv om ALLE mine katte har været øremærket, har jeg aldrig fået besked om nogen af dem smiley

Til gengæld er jeg blevet ringet op på grund af en fremmed kat, der var indleveret til en dyreklinik i Esbjerg, men som havde samme øremærkenummer som én af mine katte, der var forsvundet nogle år inden...

De allerbedste hilsener

Kommentér på:
Min kat skal ligge i telt igen