{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Natur Medicin
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 113 Katte: 6 Emner: 140 Svar: 3.409
    #1   13. jan Jeg kender det ikke, men husk næsten alt natur medicin må ikke komme i kontakt med metal. smiley

Ved du om guldblomme blomsten som Arnica D6 er lavet af er farlig for katte.? Kender nemlig ikke blomsten smiley

• #2   13. jan jeg har en dyrlæge, som arbejder meget i naturmedicin.
    og så bruger jeg Lise Bang hansen som ikke laver andet

de gange jeg har fået det det, har det gået en uges tid - 10 dage

har du en dyrlæge indover?

• #3   13. jan Hej Janne, jeg kender ikke til blomsten eller medicinen. smiley

• #4   13. jan Hej Anja, han er lige startet på det i dag. Han skulle have det, 1 gang i timen. 8 gange i dag.
    Han var ved dyrlægen i formiddags.

Han nemlig sløv på et tidspunkt, vi troede han var ved at sove ind.

Han skal have det 3 dage endnu, 3 gange daglig. Med den pipette hun har givet med. Som hun har markeret med en kuglepen.

Men han er ved at kvikke op igen. Men halter stadig.

Han sprang op på spisestue stolen i går, bagfra og den væltede bagover og ned over hans ben og ryg.

Jeg ringede i går aftes til dyrelæge vagten, men han ville ikke undersøge ham. Han mente han ikke havde brækket noget. Når han kunne støtte på det.

Men må se hvordan natten går. smiley

• #5   13. jan Sikke dog et uheldigt styrt smiley Godt det går bedre nu - god bedring med ham smiley

• #6   13. jan tænker at det nok skal gå
    naturmedicin kan mange ting almindelig medicin ikke kan

jeg havde en kat med lymfekræft som fik naturmedicin.
    hun havde fået 3 mdr hos min almindelig dyrlæge, men fik1½ år på naturmedicin, inden det ikke længere gik. men det kunne simpelhen holde det ned i så lang tid
    har også haft to katte med kronisk mundbetændelse. begge katte havde fået pencillin i længere tid uden det hjalp. og så fik jeg noget til mundbetændelse og det forsvandt i løbet af under 2 uger

men kan se at det du har fået er til mere aktut, og det burde virke rimelig hurtigt
    du kan læse mere om det her
    https://www.allergica.dk/index.php?route=product/product&product_id=187

• #7   13. jan Li Lot, ja det var et rigtig meget uheldigt styrt.

Det går da lidt bedre nu. Så afventer lige natten. smiley

• #8   13. jan Hej Anja, jeg håber virkelig at det hjælper. Jeg vidste ikke det var akut.

Man er jo hø over sine små misser. smiley

Dejligt at natur medicinen hjalp dine katte. smiley

• #9   14. jan hvordan er det gået siden i går?

• #10   14. jan Det går meget bedre end i går. Så tror det virker.

Han sover jo en del mere, men har var lidt mere aktiv i går aftes.

I dag haltede han ikke så meget. Så håber det bare er slaget han slipper med. smiley

• #11   14. jan Blev han røntgenfotograferet? Katte halter ikke, med mindre at det gør afsindigt ondt at støtte på benet.

Jeg er begyndt at bruge homøpati til mig selv og det kan altså et-eller-andet. Godt at det er dyrlægen du har fået det ved og at det går bedre.

• #12   14. jan Han har lagt og sovet, og er lige gået på gulvet for at spise.

Han haltede igen lidt træls. Så ringer til dyrlægen igen i morgen, og snakker om en røngten af ham.

For det har han ikke fået foretaget.

• #13   14. jan tænker at det er slaget fra stolen

tror ikke at der er brækket noget - altså hvis han støtter på alle 4

• #14   15. jan Sikken en skod dyrlæge!! Jeg var gået totalt i selvsving, hvis min mod forventning gav den besked. Stedet var straks blevet skiftet ud. smiley

Er katten blevet tjekket ordentlig ud nu?

Jeg er total for naturmedicin, men vires dyr kan ikke tale. Så man skal være sikker på, at de er ordentlig smertedækket. Om det så må betyde, den skal have rigtig medicin. Og det tager længere tid, før naturmedicin virker.

• #15   15. jan Hej Denise, det var ikke min egen dyrlæge der ikke ville se ham.

Har sagt det til hende at jeg ringede til vagten og der blev nægtet.

Jeg ringer i dag til dyrlægen, og så må vi sammen finde ud af hvad der skal ske.
    Hvis han ikke hopper ned på det, så går det meget bedre.

Hans bror kan ikke rigtig forstå, at han ikke har kunnet lege. Så her til morgen har leget lidt et par minutter. Mere kan Mr. Bean ikke holde til.

Jeg holder skarpt øje, adskiller dem midt i legen. For han skal også have ro.

• #16   15. jan hvis det er slaget så kan det ikke ses på røngten
    til trods for at katte kan få div smertestillende så vil de fleste stadig halte lidt. hvilket er en god ting for så bliver de ikke overmodige og laver flere skader på sig selv eller lave mere ged i den allerede eksisterende skade.
    man kan godt mærke på ens kat hvis den har ondt/rigtig ondt ondt. Og de skal ikke have ondt ondt.

med det du skriver så tænker jeg at det er slaget, og det kan man ikke gøre så meget ved. det går over af sig selv. og så har han nok fået et chok, hvilket man godt forstå

men prøv at få ham tjekket hos egen dyrlæge. så har du også mere ro i din mave

men syntes at det er gode tegn når han faktisk gerne selv vil lege med brormand

• #17   15. jan Jeg har rådføret mig med egen dyrlæge i dag igen.

Og skal bare fortsætte med det Naturmedicinen, efterfølgende 1-2 gange om dagen. Alt efter hvor meget han halter og har ondt.

Han må ikke lege for meget, da han skal have ro i benet.

Men som sagt er det vært at nå og gribe ham hver gang, han hopper overalt. Som sagt er han lidt en aktiv kat. Med fuld fart over feltet.
    Han plejer jo og spæne rundt sammen med brormand hver dag. smiley

Han plejer at være i alt, så det er lidt underligt, nu han ikke f.eks hopper op og hænger i loftslampen. smiley

Men holder øje med ham, og har altid en barnepige på hvis jeg skal ud af døren.
    Alene får han ikke lov til at være. Ikke imens det her står på.

• #18   23 minutter siden Hvordan går det nu?

Kommentér på:
Natur Medicin

x