{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Samsung altså :-( {{forumTopicSubject}}

På Samsungs gamle dage laver han ballade smiley
Først på ugen tissede han i hundens kurv i protest. smiley
Ih altså.
Så nu lader jeg alle døre stå åben i huset om natten når
Han er inde.
I nat vækkede han os så med leg og hunden var med det straks klar til ballade smiley at lege fange leg smiley

Da jeg står opdager jeg så at Samsung igen for jeg ved ikke hvilken gang har rykket gulvet tæppet ud af listen smiley

Ballademager smiley

Kommentarer på:  Samsung altså :-(
  • #1   9. maj "skønt" at blive vækket midt om natten med katte/hunde leg smiley smiley smiley
    Samsung frække kat smiley Måske gemmer der sig en mus bagved tæppet smiley

vores Balou har også vækket os med morgen sang smiley smiley

men de ved vi elsker dem smiley

• #2   9. maj Nej jeg tror det ik og dog smiley vi har mus i køkkenet.
    Vi har fanget 7 indtil videre smiley eller jeg har Samsung hjælper ikke smiley
    Han forsøgte at hjælpe en dag da jeg kom til at lukke den ud på køkkenbordet.
    Men da den gemte sig under micro ovnen.
    Satte han sig sur over på spisebordet smiley

Men ja du har ret smiley vi elsker dem uanset hvad smiley

• #3   9. maj Ha ha smiley smiley

• #4   9. maj Li lot :

Nu ska du ikke skrive ha ha smiley
    Sæt nu Samsung læser med og tror han er sjov og finder på flere narrestreger smiley
    Så sender jeg ham over til Tinka smiley

• #5   9. maj smiley Tinka klarer nu fint det med narrestreger selv smiley jeg har lige flyttet hende fra spisebordet, hvor hun havde lagt sig til at sove ovenpå en bunke rent tøj - ja, rent er det så ikke mere smiley ... men så lå hun jo faktisk ikke på bordet smiley - det er vist en omgåelse af vores husregler smiley

• #6   9. maj Men det er da godt at der er gang i en 10 års gammel dreng smiley smiley
    så behøver du hellere ikke at kede dig smiley
    der sker altid et eller andet her i huset smiley jeg har lært at sove fra det meste ellers kan man jo ikke få sin skønhedssøvn.
    Kender også godt til det med gulvtæpperne og lister. Her i huset prøver de også det nummer - så velkommen i klubben- ved desværre ikke lige hvad løsningen skal være- flere søm måske?? smiley smiley smiley smiley smiley

• #7   9. maj Elvis er også tæt på 10 år og jeg synes at det er oftere og oftere at det er "Elvis 3 år" smiley
    Men det er skønt når der er gang i "De gamle" smiley

• #8   9. maj Balladestreger kender ingen alder. Det kan jeg se på mine døre, vægge, gulve, duge ja alle stedet sååååk..... smiley

• #9   10. maj Det er godt nok en ringe trøst smiley smiley smiley
    Men dejligt at vide man ikke er den eneste med en kreativ kat smiley
    Samsung er vist os gået tilbage til Samsung 1 år smiley
    I nat har han været ude med hans venner og veninder smiley
    Naboens hunkat var i vores have sammen med Samsung da vi stod op smiley
    Og da jeg kom ud på vejen kom min vild kat Simon løbende smiley smiley smiley

• #10   10. maj Gustav vækker mig HVER nat. Også selvom døren til soveværelset står åben.
    Han vil have mig med ud i bryggerset og stå og se på han spiser smiley
    Først står han ved siden af min seng og pludrer.
    Reagerer jeg ikke åbner han skabene og graver tøj ud.
    Reagerer jeg stadig ikke kradser han i sengen. Han ligger på ryggen og "går" med poterne i sengen hele vejen rundt smiley
    Så jeg kan ligeså godt stå op først som sidst og stå og se han spiser smiley
    Men det er nu meget hyggeligt og så kan jeg få tisset når jeg alligevel er oppe. smiley

• #11   10. maj Pyha Morten smiley
    I hygger jer da os hver nat smiley
    Natte ritualer smiley
    Samsung har os fundet ud af når jeg sover i tv stuen. Så sidder han der og skriger højlydt så han er sikker på jeg vågner smiley

• #12   10. maj Morten:
    Tak fordi du gav mig dagens grin smiley
    Godtnok står jeg af sofaen HVER aften kl. 21.30 og giver Lucas natmad - selv i en spændende film...……….!
    Det KAN ikke vente...!!!

Elvis graver også tøj ud af skabe - så et skab er ganske enkelt barrikaderet smiley

• #13   10. maj Samsungs Mor:
    Det samme gør Lucas og hvis det ikke virker, ja så går han da bare armgang under sofaen...…….!

• #14   10. maj Morten du må da bare have en skål mad med i seng smiley smiley

Heldigvis til trods for at jeg har 12 katte, så har jeg for det meste nattero smiley
    de får aftens mad kl 22. og så er der tørfoder både i køkkenet og på 1 sal + deres godbidder (exigent som bliver smidt på gulvet)
    det største problem jeg har er at Kisser mener at hun skal sove på mig - så det er lidt et problem at blive vent - har dårlig hofte så foretrækker jeg skifter side nogle gange i løbet af natten
    Og så er der en fr Fie som skal bider min næse når hun skal under dynen men det sker ikke så tit i øjeblikket da det er for varmt

men mine har lært at man bare må spise sin mad/tørkost hvis man er sulten for jeg står ikke op for at foderer dem midt om natten

mine naboer på 88 og 90 står op kl 5.30 fordi deres katte vil have morgenmad på det tidspunkt smiley smiley smiley smiley

• #15   10. maj Hvor er jeg dog nogle gange glad for, at jeg ikke har kat i sengen.

• #16   10. maj Hvor er jeg glad for jeg oprettede denne tråd... for kan Samsungs drillerier er helt normale smiley
    Har lige set ham udenfor og spurgt om han ikke ville med ind. Han løb skrigende væk fra som om jeg lige havde sparket efter ham smiley smiley
    Drama Queen ....... smiley

• #17   10. maj Ville ellers lige ha vist ham den nye varmeovn smiley
    Marko har godkendt den

profilbillede
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 119 Katte: 6 Emner: 145 Svar: 3.465
    #18   10. maj Morten. .. Hahaha hvor er Gustav dog skøn og en meget klog kat, han må være en selskab spiser hihi...Tak for et godt grin smiley Giv Gustav et stort kys i nat fra mig når han har spist og du har tisset af smiley smiley

• #19   10. maj Uha mine nætter er hellige og fredet i klasse AAAA! Kokos bliver slog, hvis hun skulle finde på noget der vækker mig.

Hun reagere først når jeg rør på mig, så er hunden også med det samme.

De lærer også hurtigt, hvis vi mennesker makker ret. Min eks kat miavede altid ved 4-5 tiden fordi hun ville ud og han stod op. Ja så har man balleden hver nat.

Kommentér på:
Samsung altså :-(

x