{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

Tinka
Tinka
Følgere: 93 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 10.111

Arh, la nu vær mæ å slet tråde :-/ {{forumTopicSubject}}

Lille bitte killing med øjenbetændelse fundet.
Gode råd gives.
Man logger på lidt efter, og tråden er væk :-S
Opdateringer skal man jo så ikke håbe på, men kan blot håbe, at killingen får den nødvendige hjælp.

Hvis du læser med, Mist, så ER den killing altså en "sag" for dyrlæge eller 1812 .

Kommentarer på:  Arh, la nu vær mæ å slet tråde :-/
  • #1   9. jul Har ikke set tråden du henviser til i dag.

Var der nogle herinde som gav svar til trådstarter?

• #2   9. jul jeg nåede at skrive til hende,og bad hende om at få killingen tjekket i dag
    for det så ikke særlig godt ud.

den var alt for ung til at være uden sin mor. umiddelbart 7-8 uger, så var nok lidt hård
    men hun gik mere op i hvordan man lige skulle håndter forstoppelse fremfor at kunne se at den havde det skidt- den kunne næsten ikke se ud af øjene. mm

• #3   10. jul Anja, ingen af os var hårde. Overhovedet. Så jeg synes virkelig det er sært, at tråden blev slettet :-S . Hun fik intet andet end de nødvendige råd og ideer, (dyrlæge; behandling af øjenbetændelse; evt. ringe 1812; tjekke om der var flere killinger, der var dumpet; påmindelse om at så små killinger må man ikke selv flaske op).
    Måske burde vi også havde skrevet noget om at det var en god gerning også, for det jo .... hvis man gør det rette.
    Jeg håber bare sådan, at hun trods evt. surhed eller andet vil tage rådene til sig. Hurtigt.

Kommentér på:
Arh, la nu vær mæ å slet tråde :-/

x