298 visninger
|
Oprettet:
Små katteracer? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg overvejer lidt om jeg på et tidspunkt skal have en kat.
Jeg er vokset op med katte og har haft huskatte, ingen race katte.
Jeg ville egentligt gerne hjælpe en på et internat til at få et godt hjem, men sagen er den, at jeg har 2 små hunde på 2-3 kg.
Derfor kom jeg til at tænke på, om der findes katte der ikke bliver mere end de der Maks 2-3kg som voksne? Så den ikke bliver meget større end hundene
Og er der nogle racer der er bedre til at bo med hunde end andre?
Det vigtigste er selvfølgelig at katten passer ind i vores hjem, men det ville jo ikke gøre noget hvis man kunne få hele pakken.
dec 2006
Følgere: 103 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 10.099
dec 2022
Emner: 1 Svar: 2
Jeg er ikke så meget inde i katteracer og ved derfor ikke hvad der findes, så jeg tænkte jeg ligeså godt kunne undersøge det.
Jeg er ikke så vild med meget store katte. Jeg har mødt små katte, men det har ofte været en huskat der bare er faldet lille ud, så jeg ved ikke hvor normalt det er.
I sidste ende, hvis vi ender med at ville have en kat, bliver den jo valgt på sind og hvad der passer til vores hjem. Men det skader jo aldrig at få en ide om hvad der egentligt findes.
nov 2008
Følger: 54 Følgere: 65 Katte: 2 Emner: 179 Svar: 8.045
Hunner er normalt mindre end hanner
dec 2022
Emner: 1 Svar: 2
Er der forskel på hvordan hankatte og hunkatte er? Jeg har haft begge dele, men det er nogle år siden nu, så jeg ved ikke om der var forskel. Udover selvfølgelig når de var intakte. Det tænker jeg dog umiddelbart ikke at den næste skal være.
jul 2008
Følger: 59 Følgere: 676 Katte: 12 Emner: 675 Svar: 7.708
især hunkattene
aug 2010
Følger: 51 Følgere: 335 Katte: 4 Emner: 159 Svar: 7.287
Hanner synes jeg er lidt mere selvsikre - og de leger mere vildt end hunkatte,
De hunkatte jeg har mødt / passet / haft i min barn-og ungdom har alle været kere reserverede, men jeg ved dog ikke om det er et fællsetræk
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 23 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 409
aug 2012
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 6 Emner: 12 Svar: 356
nov 2013
Følger: 18 Følgere: 738 Katte: 18 Annoncer: 2 Emner: 102 Svar: 7.310
Læs op på sind hos de forskellige racer først. De er ret så forskellige. Så det er ikke ideelt kun at gå efter vægten.
Små katteracer?