{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

kattehotel? NEJ!!! {{forumTopicSubject}}

de sidste to nætter har der ligget en vild kat under min seng... - jeg har en mistanke om at det er en af naboens staldkatte, for den stinker af ko og er temmeligt uplejet. Jeg tror det er en stor killing...

De sidste dage har jeg ladet døren stå åben i det gode vejr, så Kisser og Baby kan løbe ind og ud som det passer dem.
Men hver aften kommer den staldkat ind, og lægger sig under min seng, hvorfra den ikke kan rokkes!
Jeg har forsøgt at jage den ud med en "fjerpind", men den er kanonstædig...!

Det særeste er, at der ingen "puha" er efter den under sengen når den fiser ud af døren, når jeg åbner den dagen efter - altså må den bruge kattebakken?!

Lige nu ligger den igen under sengen. smiley

Er træt af, at det lille kræ spiser af mit dyre kattemad, og at den er så stædig..!

Den er bestemt ikke tam, men den er alligevel ikke bange for at smutte med ind og ud når jeg åbner døren...
Er ved at blive vanvittig af den! Mit hjem er ikke ligefrem et hotel, især ikke for min nabos kat...!
(Og nej, jeg gider ikke engang ringe og be naboen hente katten. Han aner sikkert ikke hvilke katte der bor i hans stald..)

Håber den snart bliver træt af sit forehavende og fordufter.. Synes jeg har katte nok i forvejen *S*

Og forresten, tak fordi du gav dig tid til at læse mit brok smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
kattehotel? NEJ!!!

Annonce