125 visninger
|
Oprettet:
Min Maine Coon dreng på 4 år ælter, og bliver fornærmet, når jeg flytter på ham! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg har i torsdags fået mig den dejligste Maine Coon dreng på 4 år med stamtavle.
Han er forsigtig, men følger med i alt.
Mit spørgsmål er nu, om han trives. De første par dage har han ligget rigtig meget hos mig i sofaen. Idag har han ligget i sit tårn. Dog har han lige været omkring mig et par gange til et par æltninger.
Men derefter er han smuttet igen.
Er det normalt? At han trækker sig? Det skal lige siges, at tårnet står lige ved siden af sofaen, hvor jeg sidder.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 7.998
jo længere han har været hos dig jo mere modig bliver han, og jo mere skal der undersøges
sådan har alle mine voksne katte også gjort det når de er flyttet ind
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.127
Med ny kat, har jeg tit holdt mig vildt længe, bare for ikke at flytte den nye kat
Med tiden har de fleste af mine katte, vænnet sig til, at jeg løfter dem ned i min stol, og siger “ jeg kommer igen” og så løfter jeg dem op på skødet igen, når jeg er tilbage.
Katte kan også godt lide, hvis du lægger dig på gulvet, så komme4 de tit for at hilse og kæle.
Min Maine Coon dreng på 4 år ælter, og bliver fornærmet, når jeg flytter på ham!