{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
125 visninger | Oprettet:

Min Maine Coon dreng på 4 år ælter, og bliver fornærmet, når jeg flytter på ham! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har i torsdags fået mig den dejligste Maine Coon dreng på 4 år med stamtavle.
Han er forsigtig, men følger med i alt.
Mit spørgsmål er nu, om han trives. De første par dage har han ligget rigtig meget hos mig i sofaen. Idag har han ligget i sit tårn. Dog har han lige været omkring mig et par gange til et par æltninger.
Men derefter er han smuttet igen.
Er det normalt? At han trækker sig? Det skal lige siges, at tårnet står lige ved siden af sofaen, hvor jeg sidder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El tavle 750 kr.
  • Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Maine Coon dreng på 4 år ælter, og bliver fornærmet, når jeg flytter på ham!
  • #1   10. mar det er helt normalt
    jo længere han har været hos dig jo mere modig bliver han, og jo mere skal der undersøges
    sådan har alle mine voksne katte også gjort det når de er flyttet ind

• #2   12. mar At han ælder dig er faktisk en accept af dig og giver katten ro i sindet, så jeg må sige, at hvis du ikke skal rejse dig, så ville jeg blive ved katten og lade den ælde så længe den vil smiley
    Med ny kat, har jeg tit holdt mig vildt længe, bare for ikke at flytte den nye kat smiley
    Med tiden har de fleste af mine katte, vænnet sig til, at jeg løfter dem ned i min stol, og siger “ jeg kommer igen” og så løfter jeg dem op på skødet igen, når jeg er tilbage.
    Katte kan også godt lide, hvis du lægger dig på gulvet, så komme4 de tit for at hilse og kæle.

Kommentér på:
Min Maine Coon dreng på 4 år ælter, og bliver fornærmet, når jeg flytter på ham!

Annonce