{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Isolere killingen? {{forumTopicSubject}}

Okay. Here goes...

Først situationen vi er i.
Vi bor ved et vennepar (ja, krise og arbejdsløshed). Her deler vi køkken og bad og har ellers et soveværelse og en stue for os selv.
Dette par har to katte, en killing og en hund og er generelt slet ikke gode til at tage sig af deres dyr. Deres ældste kat er blevet jaget væk af deres yngste da denne fik en killing. Hun har nu flere gange været hjemme for mad, men tør ikke komme indenfor. Deres kommentar er "Jamen hun er da i området"
Jeg har gang på gang gjort hende opmærksom på når kattene skal have mad, når kattebakken skal skiftes og da killingen havde øjenbetændelse. Hun gør noget ved det når jeg siger det, men glemmer så dyrene igen 2 dage senere og bliver ekstrem gal over at jeg kunne hentyde til at hun ikke passer sine dyr ordentligt.

Vi har jo så tager Luckie ind. En lille hittekilling der nu er ca. 7-8uger gammel. Hun får så mælk ved mormis som i dag er blevet ekstrem tynd og nu er i løbetid igen. Den anden killing mormis har har så øjenbetændelse, sorte busemænd og nyser. Jeg har flere gange gjort opmærksom på at der skal gøres noget ved det, men kun med det resultat at det bliver renset lige efter jeg har gjort opmæksom på det og ellers intet.
Jeg ved godt jeg burde gøre en hel del mere, men har i øjeblikket ikke lyst til at miste både venner og hjem over et skænderi om dyrene, så jeg søger istedet for at kattene har mad, men deres dyrelægeregninger hjælper jeg dog ikke med.

Vi har nu Luckie inde ved os det meste af dagen, fordi de glemmer at lukke døren fra køkkenet hvor deres hund (der ikke er godt opdraget til katte) og ind til kontoret hvor missemor og killinger opholder sig og fordi Luckie skal lære et kradsetræ at kende, skal lære en rar hund at kende, skal lære lyden af fjernsyn at kende osv.

Det jeg så gerne vil vide er om vi kan lade Luckie være permanent inde ved os nu? Vi havde jo en anden hittekilling Psyko fra han var 7uger og han klarede det fint uden mælk og en missemor. Jeg gider nemlig ikke at Luckie får eventuelt clamydia, bliver spist af en hund eller andet dumt fordi hun skal være derinde så ofte.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Isolere killingen?

Annonce