{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
166 visninger | Oprettet:

Stine H
Stine H
Tilmeldt:
23. maj
Emner: 1

Erfaring med Verm-X biscuits? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har prøvet Verm-X biscuits til kat? ??

https://slettebjerg-foder.dk/produktkatalog/201-st-hippolyt/2200-hippolyt-verm-x-kat-biscuits/

Jeg har en indekat/udekat som jævnligt døjer lidt med maven og som selvfølgelig også fanger lidt mus og småting udenfor ?? Jeg holder selvfølgelig øje med ormekur osv., men jeg er faldet over de her og blev nysgerrig på om nogen faktisk har gode erfaringer med dem som supplement i hverdagen?

Min største udfordring er ærligt talt at få katten til at spise noget som helst “sundt” ?? så tager jeres katte dem frivilligt som godbidder?

Synes I de har gjort en forskel på mave, pels eller generelt velvære?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 1.420 kr.
  • Underlimet vask er sluppet køkkenbordplade. Vask skal underlimes igen og vvs tilsluttes ig 1.530 kr.
  • Fejlfinde og installere opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vinduespudser 400 kr.
  • (Gen)Opsætning af vask og vaskemøbel som er faldet ned 3.900 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Erfaring med Verm-X biscuits?

Annonce