Søster alene tilbage - hvad nu? Søster alene tilbage - hvad nu?
Hejsa!
Det er nu 9 dage siden jeg sidst har set min dejlige dreng Mickey (kastrat på lidt iver 1år).. Jeg har set efterlysninger op i hele området, kaldt hver aften og sågar banket på hos alle i en radius af 500m - alt uden held..
Tilbage er hans søster Ronja som er tydeligt mærket af at være alene - ikke noget katastrofalt, men ingen tvivl om at hun har ændret sig.. Hun er meget mere nussen, miaver mere, følger os overalt og kan simpelthen ikke tage en beslutning om hun vil være inde eller ude..
Nu står jeg så tilbage med spørgsmålet om jeg skal købe "et nyt sæt søskende" som hun forhåbentligt vil byde velkommen og blive venner med - eller om jeg skal vente og se tiden længere an???
Mickey har aldrig været væk så længe før - max halvandet døgn.. Han er utrolig kælen og kommer til alle der viser interesse i at nusse ham - virker ikke før til at have haft behov for at tage på tur - alle i klyngen af huse nær os kender både Mickey og Ronja og taler ugentligt om hvordan de har været ovre og drille deres hunde, været inde og besøge deres undulat eller eller eller og hvor sjove og søde de er..
Hvad ville jeres bud være - vente og håbe (hvor længe? eller skynde mig at se om Ronja kunne acceptere nye venner?
Mvh Sanne
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Søster alene tilbage - hvad nu?