{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Opdatering af flytning af to gamle katte :). {{forumTopicSubject}}

Davs alle.. Gud det er længe siden jeg har været her inde, siden har forandret sig meget :I..

Når men lovede i dette indlæg fra den 9 feb:
http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/95976-flytning_forbi_dyrlaege__hjaelp_

At skrive en lille opdatering når kattene var flyttet smiley

Begge katte er nu hos mig, og har været her den sidste måned tid smiley
De er blevet deres gamle rolige jeg og er de katte jeg kan genkende igen, fra da jeg boede hjemme i efteråret og ellers førhen, før jeg flyttede :).
Køretureren var utrolig nem. Begge katte lå og sov i bilen.- Noget jeg var nervøs for, men havde åbenbart ingen grund til. Det var som om kattene var glade for at komme væk og komme med mig. Dyrelæge besøget gik nemt og godt for den ene, den gamle var dog ved at være træt og derfor ikke helt medgørlig. Men alt blev klaret.:)

Kort og godt så har de det skønt igen, nyder at putte sig til mig om natten osv, ser ud til at nyde deres liv hos mig og jeg har fået mine katte tæt på mig igen ^^
.. Selv om nogle syntes det var en dum ide, må jeg indrømme at det nok er en af de bedste beslutninger jeg har taget :).

Jeg vil dog sige at jeg ikke gjort det, hvis jeg ikke kendte mine katte så godt som jeg gør.

Som sagt bare en opdatering for at vise dem der tvivlede at det var det en god beslutning i denne sag, og vise dem der måske står i ligne situation at det kan lade sig gøre :).

Ellers god weekend til jer smiley

Mvh Malene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Opdatering af flytning af to gamle katte :).

Annonce