{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dommer fordeling til herlev...!!
  • #1   2. mar 2007 Jeg skal straks ind og se, hvem mine prinsesser skal op til. smiley

• #2   2. mar 2007 Diamond skal vidst have den samme som sidst. Mon det er godt eller dårligt. *G* Kan ikke tyde navnet på sidste papir fra dommeren, men det burde være den samme.

Amidales dommer kender jeg ikke, så det blivr spændende. smiley

IH hvor jeg bare glæder miiig. smiley

• #3   3. mar 2007 Ja jeg har jo ikke nogle af mine egne missere med, men har jo fået lov til at tage Heidis Duller med og det glæder jeg mig meget til.

Han skal op hos Anne Køhn, Dullers søster Darling kommer også og hun skal op hos Alexander Platz og her er jeg lidt lost ved ikke lige hvem det er eller også har jeg glemt det smiley

• #4   3. mar 2007 Hov, Diamond skal op til: Ulrike Wahl.
    Samme dommer som sidste udstilling.

Amidales skal op til: Geir Edvarson. - Aner ikke hvem pokker han er...

• #5   5. mar 2007 Geir Edvarson har jeg haft en enkel gang! Jeg var simpelthen blevet skræmt af andre udstilere inden min kat skulle bedømmes af ham. Faktisk synes jeg at han er en "hård", men fair dommer. Hvis katten ikke er god nok, så får den simpelthen ikke sit certifikat! Så hvis han giver din kat et certifikat, så er det en meget fin kat du har! Skal lige fortælle, at min kat fik sit certifikat ;).

• #6   5. mar 2007 Anne-Louise Nygaard J : Jeg siger tak for "beskrivelsen". Så har man en lille idé om, hvordan manden er. - Jeg regner ikke med at få det mindste til Amidale, så det er jo heldigt. smiley

Kommentér på:
Dommer fordeling til herlev...!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce