{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Dommerfordeling Tune"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dommerfordeling Tune
  • #1   8. maj 2007 Ihhh hvor er du heldig..... jeg har ikke fået ham jeg ønskede piiv.. han fået hende jeg havde i Dragør.. og du kan nok huske hvor godt det gik...

Og så til Tiger har jeg fået en der hedder per.. og har fået af vide han er en ældre herre der ikke kan huske fra næse til mund så det skal nok blive godt...

Naja

• #2   8. maj 2007 Har i fået den mail man skal printe ud og have med?
    Jeg har nemlig ikke fået nogen. Måske hun har glemt og sende til mig da hun var inde og rette min kats klasse. Jeg kan ikke finde ud af hvem jeg skal ringe til inde på racekatten for at få den oplysning og mail går der en evighed før man får svar de har jo nok at lave.

• #3   9. maj 2007 Du har ikke fået bekræftet din tilmeldelse..?? er det det du mener...??

jeg ville kontakte Hanne Nielsen som er udstilling sekratær...

Tlf.: 70 23 24 21 - bedst ml. 17-19

E-mail: udstilling@racekatten.dk
    b-hanne@racekatten.dk

Det er hende info...

Naja

• #4   9. maj 2007 Jo den første mail er kommet men plejer der ikke komme en mere lidt senere som man skal vise på udstillingen?

• #5   10. maj 2007 jo det gør man...

Man starter med at få en fra denne mail adresse...
    noreply@racekatten.dk

og senere for man en fra Hanne... så hvis ikke du har fået den synes jeg du skal ringe eller maile hende...

Knus Naja

• #6   10. maj 2007 Ja jeg er da godt tilfreds med de to dommere som min ene kat skal op til men nu får vi jo at se hvorledes at det går. Men det går nok sådan at jeg komme hjem med udstillingens bedste kat da jeg jo altid vil gøre det hvis I ved hvad jeg mener smiley

Men sådan skal det jo være og det er jo også det som I skal gøre altså komme hjem med udstillingens bedste kat

• #7   10. maj 2007 Ulrike Wahl skal dømme min Duller. Jeg kender hende ikke. Nogle af jer der gør?

• #8   10. maj 2007 Hun er ok så vidt jeg husker smiley

• #9   11. maj 2007 Heidi... jeg har set hende dømme nogle gange.. hun er meget grundig... og har tit svært ved at skulle bestemme sig...

Men hun er meget sød..

Naja

• #10   12. maj 2007 Tak naja ja men det bliver spændene så = ) Glæder mig til at se jer alle kom endelig hen og sig hej hvis i ser en rødtop.

Kommentér på:
Dommerfordeling Tune

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce