Disney

Disney

Medlemmer: 32
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
1.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

skønheden og udyret forvirring skønheden og udyret forvirring

jeg sidder lige og ser skønheden og udyret og der er noget der slår mig... noget jeg ikke kan få til at passe sammen... udyret (prinsen) skal have hævet forbandelsen inden hans 21 års fødselsdag, og da rosen er ved at visne da belle dukker op må han være 20 år på daværende tidspunkt. Da belle så kommer ned for at få mad siger de at de har været sådan i 10 år (10 years we have been rusting, needing so much more then dusting - det betyder vel at de har været forbandet i 10 år?) så må prinsen vel have været omkring 10 år da han nægtede troldkvinden adgang til slottet... kan det virkelig passe at han ikke var ældre ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skønheden og udyret forvirring
  • #1   1. jul 2007 hmm.. tja hvorfor ikke.. Det er jo også i den alder man ville afslå en heks fra at komme indenfor, men han ligner ikke en på 10, når man ser det i starten.. heh..

• #2   1. jul 2007 Jeg vil tro han er 10 år da heksen kommer, han vil jo heller ikke holde jul den dag hun kommer...

• #3   2. jul 2007 jeg synes bare ikke han ser ret gammel ud... og at han allerede skal begynde at lede efter en kvinde der kan elske ham som et udyr i en alder af 10-11 virker lidt voldsomt :s

men måske er det meningen så det ikke er for nemt for ham.. eller også er det bare en disney film og der er alt muligt, hehe

Kommentér på:
skønheden og udyret forvirring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce