{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God jul og godt nytår!
  • #1   29. dec 2007 Mange tak og i lige måde - desværre ser det ud til at jeg skal finde et nyt hjem til min elskede Lille Mis, i det nye år. Vores hus er netop solgt og vi må vist kun have hunden med i det nye hjem. Det er min mands hund og han vil ikke af med ham - jeg vil ikke af med Lille Mis, men det ser desværre ud til at jeg taber, hvis vi ikke får lov af udlejeren at tage ham med os - men han bliver nok i familien, da min mands nevø muligvis vil tage ham hjem til sig.

  • #2   30. dec 2007 takker for hilsenen... og i ønskes også alle en rigtig godt nytår her fra mig og mine to misser... Tanja, jeg håber virkelig at i får lov til at beholde din kat... men ellers er der jo ikk så langt igen... smiley

    godt nytår alle sammen...


  • #3   30. dec 2007 Ja, det håber jeg også meget. Overvejer at tage ham med og håbe på at ingen opdager ham, he he. Han er bare så dejlig! Jeg har aldrig været sammen med nogen anden kat, der har sådan en personlighed og som er så god af sig - og sjov! Han laver mange sjove kunstner, især når han leger med vores store hund, he he

Kommentér på:
God jul og godt nytår!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce