{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

journaliststuderende søger svar {{forumTopicSubject}}

hej har fået en besked fra en journaliststuderende som søger en fra Odense som kunne tinke sig og blive interviewe ansigt til ansigt lidt af de grav hun har så vis der nogen som har lyst eller kender en som vil fortælle sin historie så sig endelig til




Jeg er journaliststuderende, og pt. i færd med at skrive en artikel til bladet 'Min Ven Katten' om uønskede og hjemløse killinger. I den forbindelse er jeg meget interesseret i at komme i kontakt med en person, som tager sig af hittekillinger.

Denne person skal være en som på frivillig basis tager sig af hittekillinger, og som er parat til at fortælle én af sine hittekillingers historie - hvordan killingen blev fundet, dens alder, hvordan den overlevede, problemer og glæder ved at passe hittekillinger osv.

Derudover skal jeg bruge billeder af killingen (gerne fra da den lige blev fundet som en forpjusket stakkel, til den blev en flot stor killing).

Personen må meget gerne være fra Odense, så jeg har mulighed for at besøge og interviewe ansigt til ansigt. (Min økonomi er sparsom, så jeg har ikke råd til at rejse for langt omkring.)
Det er dog ikke et krav, og personer og killinger fra hele landet kan bruges.
Det eneste krav er, at denne person har billeder af killingen, og at killingen gerne skal være ret lille da den blev fundet (altså stadig på 'flaske-stadiet')

Hvis en af jer er interesserede i at fortælle deres hittekillings historie kan de kontakte mig herinde via en privat besked, eller sende en mail til: misko07@student.sdu.dk

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=12

Jeg håber meget på din hjælp smiley

Mange hilsner
Michelle Skov

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
journaliststuderende søger svar

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce