{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indhegning af have??
  • #1   14. apr 2008 Prøv at se på vores hjemmeside....der er billeder af vores løbegård.
    Hegnet skal være mindst 180 cm. Men vores katte kravler bare over....så vi har også net over løbegårdene.
    Men det er faktisk ikke så svært at bygge - stolper, metalnet af en art og så en bunke clematis eller klatreroser til at pynte lidt smiley
    anna


  • #2   15. apr 2008 Ja den klatrer direkte over. 2 Sek så er den ovre, men en løbegård ville nok være bedre smiley

    Hvordan bor i? i kan ikke bare lukke den ud og løbe selv?


  • #3   15. apr 2008 Hvis du laver et stykke på 20-30 cm som hælder skråt indover for oven, så kan katten ikke klatre over.
    Vores opdrætter har i hvert fald aldrig haft problemer og sådan er hendes have indhegnet.


  • #4   15. apr 2008 Hejsa Camila

    Har din opdrætter billeder...vi har nemlig strøm ledninger - men kattene klatre igennm...
    Vores skal laves om...mærkligt at der er så stor forskel...for vi har katte som overhovdet ikke ineresere sig for at klatre og finder stor tilfredshed i at løbe rundt mellem buskene og andre som konsekvent søger efter steder hvor de kan komme over...man skulle tro at vi pinte og plagede dem:-(
    anna


  • #5   15. apr 2008 Jeg kan ikke umiddelbart se nogle på hendes hjemmeside. Jeg kan maile til hende iaften og spørger om et par billeder hvis det er?

  • #6   15. apr 2008 Mange tak for svarerne. vil lige overveje dem lidt, er da i hvert fald noget jeg kan bruge smiley

  • #7   17. apr 2008 jeg kender en han har lit højjt hegn med stød for oven af hegnet jeg syntes så bare det er lidt synd..! hvorfor går jeres katte ikkk bare som de vil?? altså mine kan gå lige hen hvor de vil og de kommer altid tilbage?? hvorfor ikk med jeres??

  • #8   17. apr 2008 For mit vedkomne er det fordi jeg simpelthen ikke vil have at hun bliver kørt ned, det ville jeg slet ikke kunne klare

  • #9   19. apr 2008 Lis D - der kan jeg kun give dig ret.
    Jeg har for nogle år siden mistet 2 katte fordi de bare forsvandt. den ene blev bare væk, så fik jeg en anden og pludselig kom den heller ikke tilbage mere.

    Og det er altså alt andet end sjovt! havde det helt elendigt og kan stadig godt sidde og tænke på om de er døde eller er et andet sted, og håber da i så fald at de har det godt.

    Så ja derfor smiley


Kommentér på:
Indhegning af have??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce