{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

killinger spist!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil lige høre herinde om i nogensinde har hørt om en kat der spiser killinger?

Jeg skal hente Freja og Tippy i gad hos dem har har været så søde at passe mine katte, men s jeg ik selv ku gøre det.

Jeg blev så ringet op i går aftes af dem og fik at vide at de MENER at det er Freja der har spist Tippy's killinger (Tippy har nemlig fået killinger mens hun var derude) 4 stk, samt én af deres killinger. Hun sku har ædt råb og stub. De har ikke set hende spise dem, men de mener at det ikke kan være andre fordi både Tippy og deres mis har nogen RIGTIGE gode missemødre, som passede sin killinger meget godt, hvorimod Freja var begyndt at afterlade sin killing. (2 af hendes er nemlig også døde for et stykke tid siden... :0((

Så mit spørgsmål er om det er sansynligt at Freja har spist 5 små killinger på 2 dage. Er der nogen som har hørt om noget ligende eller er det bare Freja der er skingrende syg oven i hovedet???

Det skal lige siges at Freja ALTID har haft et meget rolig sind ogder absolut ikke har været noget at bekymre sig om ang hendes temperament...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinger spist!!
Kommentér på:
killinger spist!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce