1.102 visninger
|
Oprettet:
Lidt Hjælp om killinger {{forumTopicSubject}}
Hej har 2 spørgsmål.
Min hunkat skal have killinger, men er der noget specielt vi skal køve, mad, legetøj eller andet der er godt for sådan en lille killings opvokning (eller hva det nu end hedder)
Og så det andet... Min anden kat, Felix, kan godt være ret gnaven, tror i at det vil påvirke ham med killingerne, er lidt bekymret for det, men vi har tænkt måske at finde en lille indhegning eller noget som killingerne kan rande rundt inen i.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 20
maj 2007
Men skal man tage til dyrelægen for at finde ud af hvor langt de har igen? eller ved man det bare?
maj 2007
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 4
vi blager bare at finde en kasse der er stor nok til moren og lægge et land eller et styke stof der ned og self skifte det når det er såden
og når killingerne er blivet født så lader vi moren selv klar det den føst uge
og så begynder vi at snakke noget mere med dem så de bliver lidt van til mensker
og moren skal nok beskytte dem mod andre katte det blager de at gør
men pas på med trapper og ledniger når de bliver stør vi har selv killinger
og de bider i alt
så det er jo hvad man selv vil gør det for killingerne
maj 2007
Tak
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 6
Sørg også for at være der ved fødsel, har kun han katte, men ved men hunde hvis der går mere end to timer mellem hver hvalp skal man ringe til dyrlægen, kan kun forestille mig det samme ved katte!
maj 2007
tusinde tak for jeres hjælp og gode råd.
Feline fødte hele 5 killinger torsdag d.10/07.
De er lysegrå og hvide og yderst søde. ;D
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 4
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 6
maj 2007
og ja det gjorde hun. ;D
Og hun holder dem i live ;D
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 8
Min kat har lige fået sit første kuld også , her den 17 .
Og hun har klaret det hele selv , var hos hende under hele fødslen for at vise hende hun ik var alene hvis hun havde brug for hjælp , og det tror jeg virkelig hun satte pris på
Men tilbage til mit spørgsmål , de spiser godt men der er ca 30g forskel på den største og den mindste , der er 4 stk og 3 af dem tager masser på fra dag til dag men den sidste lille tøs tager ik så godt på som de andre så mit spørgsmål er om det er normalt eller om hun måske ik kan få mælken ud , vil meget gerne vide da hun skal have hjælp hurtigst muligt så
Lidt Hjælp om killinger
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside