{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Lidt Hjælp om killinger {{forumTopicSubject}}

Hej har 2 spørgsmål.
Min hunkat skal have killinger, men er der noget specielt vi skal køve, mad, legetøj eller andet der er godt for sådan en lille killings opvokning (eller hva det nu end hedder)
Og så det andet... Min anden kat, Felix, kan godt være ret gnaven, tror i at det vil påvirke ham med killingerne, er lidt bekymret for det, men vi har tænkt måske at finde en lille indhegning eller noget som killingerne kan rande rundt inen i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt Hjælp om killinger
  • #2   11. jun 2008 Tak, Og Felix han er kastreret..

• #4   12. jun 2008 okay .. smiley
    Men skal man tage til dyrelægen for at finde ud af hvor langt de har igen? eller ved man det bare?

• #6   12. jun 2008 Ja.. hun er... Men vi er ret sikre på faderen... og han er halv racekat eller noget... En kæmpe stor brittish ..

• #7   15. jun 2008 altså
    vi blager bare at finde en kasse der er stor nok til moren og lægge et land eller et styke stof der ned og self skifte det når det er såden
    og når killingerne er blivet født så lader vi moren selv klar det den føst uge
    og så begynder vi at snakke noget mere med dem så de bliver lidt van til mensker
    og moren skal nok beskytte dem mod andre katte det blager de at gør
    men pas på med trapper og ledniger når de bliver stør vi har selv killinger
    og de bider i alt
    smiley det er de vi blager at gør men vi tenger også på hvad de ville gør i naturen
    så det er jo hvad man selv vil gør det for killingerne smiley

• #8   15. jun 2008 Hehe ..
    Tak

• #10   15. jul 2008 Ja gør som Katja siger:-) Men ja pas på med han katten at han ikke gør killingerne fortræd, men gør han nok ikke når han er kastreret.

Sørg også for at være der ved fødsel, har kun han katte, men ved men hunde hvis der går mere end to timer mellem hver hvalp skal man ringe til dyrlægen, kan kun forestille mig det samme ved katte!

• #11   16. jul 2008 hej alle sammen
    tusinde tak for jeres hjælp og gode råd.
    Feline fødte hele 5 killinger torsdag d.10/07.
    De er lysegrå og hvide og yderst søde. ;D

• #12   16. jul 2008 hej tillykke med de søde små misser

• #13   17. jul 2008 HVor godt stort tillykke;-)

• #15   17. jul 2008 tak
    og ja det gjorde hun. ;D
    Og hun holder dem i live ;D

• #16   24. feb 2010 Nu ved jeg ik om jeg skal oprette nyt indlæg eller om det fint at spørge her smiley Men nu prøver jeg heh ..
    Min kat har lige fået sit første kuld også , her den 17 .
    Og hun har klaret det hele selv , var hos hende under hele fødslen for at vise hende hun ik var alene hvis hun havde brug for hjælp , og det tror jeg virkelig hun satte pris på smiley
    Men tilbage til mit spørgsmål , de spiser godt men der er ca 30g forskel på den største og den mindste , der er 4 stk og 3 af dem tager masser på fra dag til dag men den sidste lille tøs tager ik så godt på som de andre så mit spørgsmål er om det er normalt eller om hun måske ik kan få mælken ud , vil meget gerne vide da hun skal have hjælp hurtigst muligt så smiley Ellers ser de sunde og raske ud smiley Ser frem til et svar , på forhånd taak smiley

Kommentér på:
Lidt Hjælp om killinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce