19. nov 2006 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 67
Th skal nok komme til DK {{forumTopicSubject}}
I foråret måtte i aflyse en masse koncerter, fordi Bill skulle opereres for en knude på stemmebåndet. <\b>
Nu er I på banen igen. Hvordan er det at være tilbage? <\b>
Bill: Det er SÅ fedt at stå på scenen igen. Jeg var rigtig bange undervejs. Det er klart, at man bliver bekymret og tænker ”Hvad nu, hvis min stemme bliver ødelagt?” eller ”Hvad, hvis jeg lyder anderledes end før”. Heldigvis kom jeg mig meget hurtigt. Først gang jeg stod på scenen efter min operation var bare det fedeste, og jeg nyder virkelig de koncerter, vi giver i øjeblikket.
Hvad betød Bills sygdom for bandet? <\b>
Georg: Det var jo en situation, hvor vi var magtesløse. Det eneste, vi kunne gøre, var at ønske ham god bedring og så bare vente.
Tom: Det tog noget tid, før det gik op for os, at vi faktisk blev nødt til at aflyse resten af vores turné. I starten, da Bill tog til Tyskland for at blive undersøgt, blev vi andre ved med at rejse rundt fra by til by, fordi vi hele tiden håbede, at han ville komme tilbage.
Bill:Jeg tror faktisk, at hele oplevelsen har bragt os tættere sammen.
Var I bange for, at det kunne være slut med Tokio Hotel? <\b>
Tom: Selvfølgelig tænkte vi over det. Især i starten, hvor vi ikke vidste, hvad der var galt. Men efter noget tid begyndte vi, at fokusere på fremtiden og på, at Bill ville komme tilbage på et tidspunkt. Det værste, vi kunne forestille os, var, at jeg skulle tage over for Bill. Haha.
I er ved at stå igennem I USA. Hvorfor er det vigtigt for jer? <\b>
Tom: At komme til USA og prøve lykke er virkelig fantastisk – især for et tysk band. Det er virkelig sjældent , at det sker. Så selvfølgelig vil vi tage den chance, når den byder sig, og se om vi kan slå igennem derovre. Men det er altså ikke, fordi vi har masterplan om, hvilke lande vi gerne vil klare os godt i. Det er som regel vores fans, der opdager os på internettet, og når vi ser, at der er mange, der godt kan lide os, så tager vi derhen. Det er sådan, det fungere for os.
Hvad er det vildeste, I har oplevet i USA indtil videre? <\b>
Bill: Der er så mange, at det er svært at vælge. Men for nylig oplevede vi noget ret vildt i L.A. Vi sad i backstage-værelset efter vores koncert, da vi pludselig hørte en mærkelig lyd. Så opdagede vi, at der var en pige, der var ved at kravle igennem vinduet – på anden sal! Desværre kom hun til at sidde fast, og så havde hun endda tabt sit kamera. Det var ret syret.
<B> Nogle af jeres danske fans føler sig svigtet over, at I aflyste koncerterne i Danmark og ikke har planlagt ny. Hvad vil i sige til dem? <B/>
Bill: Vi vil gerne sige, at vi – og især jeg – er virkelig, virkelig kede af, at vi måtte aflyse. Vi kunne simpelthen ikke gøre andet i den situation. Desværre har vi ikke kunne finde en ny dato endnu, men vi lover, at vi ikke har glemt dem, og vi vil prøve at komme og spille så hurtigt som muligt!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Th skal nok komme til DK
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside