462 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar

17. mar 2006 Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 225
Vandmærketutorial fra Janni Vandmærketutorial fra Janni
Har I tit spekuleret på, hvordan I kunne lave et copyright logo som vandmærke?
SÅ er svaret her En dansk tutorial af Janni til photoshop. Det skulle gerne være sådan, at selv begyndere i PS kan være med *S*
(link fjernet)
Hvis I vil se den i rigtig størrelse, så kan I downloade billedet, ved at trykke på download billede ude i højre side
Vil gerne have noget ris/ros fra jer, for at se om den er forståelig og giver et godt resultat *S*
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
jeg har altid brugt Adope photoshop til at lave Watermarks - MEN det er bøvlet, fordi du skal åbne alle de billeder du vil have dem på
derfor søger jeg selv et super nemt og gratis program til samme formål - men hvor du eks. marker de billeder du vil have med eks. "Copyright Fido"....og vupti så kommer det på alle dine billeder du har bestemt dig for, som skal have det - MEN jeg har kun kunne finde betalingsprogrammer på nettet desværre. Og ellers findes der gratisversioner, men så er der en eller anden træls streg, tekst eller andet over dit billede, fordi producenten vil have reklameværdien
Hilsen Heidi og birmabanden
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 225
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
mar 2006
Det er sikkert den lille grønne gnom som sidder inde bag skærmen og gnækker mens han laver ballade
mar 2006
Vandmærketutorial fra Janni
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside