667 visninger
|
Oprettet:
præcentation af gruppens medlemmer {{forumTopicSubject}}
Hej alle
jeg er en årgang 72 og hedder Heidi. Bor i Kolding med min mand og vores katte - og så har han også 2 børn, som der også lige er plads til
Jeg har altid haft dyr - og idag kun katte men jeg savner meget en hund, men kommer tid kommer råd.
Jeg har 12 katte - 11 birmaer og 1 huskat.
Jeg opdrætter birmaer og har gjort det i over 12 år - hvor er alle de år dog blevet af?
jeg har en allround viden på katteområdet, så brug mig gerne. Kan jeg ikke svare så kan andre sikkert - og jeg kan måske henvise til stedet, hvor svaret ligger
Hilsen Heidi og birmabanden
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 52 Svar: 145
Har dog lige mistet en kat her i november, som jeg stadig tænker meget på, men har heldigvis de andre....
Vi (mig og den bedre halvdel) har 2 dansk/svensk gårdhunde, som jeg bruger meget tid på, de skal jo ha deres daglige motion... *SS*
Ellers er jeg social og sundhedshjælper nær Aabenraa og elsker mit arbejde...
Hilsner Alice
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
Jeg hedder Lena, fra nyborg har 2 katte, mille og misse. Jeg er 23(snart 24) er ssh elev.
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 27 Emner: 18 Svar: 60
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
Jeg har igennem mit liv haft en masse forskellige dyr, og har avle katte, marsvin engang..
Nu har jeg så stutteri Bjørnholt, som jeg for ik så lang tid siden starte op, avler primær DSP og Irish cob (mangler dog en Irish cob hoppe, har hingsten, hehe)..
Vi har sammen 2 huskatte, 1 Maine coon og 1 Birma.. Vi er sammen ved og starte vores opdræt af Maine coon og Hellig Birma..
Ja, så har jeg også 4 hypser og 2 kaniner, så der er altid fuld gang i den..
Går tit til katteudstillingere, så er tit at finde rundt omkring..
Ja jeg er altid frisk på en snak om alt muligt. Og er der noget jeg kan hjælpe med, ja, så er jeg altid klar på at hjælpe..
Mvh Karina..
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Jeg hedder Maibrit, er årgang 89, dvs. at jeg på nuværende tidspunkt er 19 år. Jeg er pt. hjemmeboende hos mine forældre, der bor i Grindsted ved Billund. Til hverdag går jeg på HTX i Esbjerg, og arbejder 10 timer om ugen som ufaglært mediegrafisk assistent. I sommerperioden + hver anden weekend (fra april til november) er jeg at finde som enten togfører eller cowboy i Legoland.
Vi har altid haft dyr derhjemme – hovedsageligt den almindelige huskat og som regel i farven rød, og man kan vel roligt sige at jeg er vokset op med katten. På nuværende tidspunkt er jeg den heldige ejer af en Main Coon-bamse på snart et år og en lille tilløberkilling – jeg gætter på at hun er huskat, selvom hun har et lidt speciel udseende. Jeg og mine katte er desuden at finde på udstillinger hovedsageligt i Jylland.
Mit hovedformål med både Kattegalleri og denne gruppe er at få mere katteviden, og eftersom at der findes en masse søde opdrættere herinde, der gerne deler ud af guldkornene, er de jo ideelle at spørge om råd og vejledning.
- Det kunne være sjovt/spændende at starte et opdræt, men det bliver først engang når økonomien er på plads, at min grundviden er i orden, at jeg har den tid det kræver m.m. Men tanken er bestemt ikke urealistisk, men det må tiden jo vise.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Katte: 6 Emner: 38 Svar: 469
feb 2008
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 9 Emner: 24 Svar: 1.417
Vi bor på et nedlagt landsted - næsten midt i byen
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
jeg hedder julie jeg er 22 og bor i kbh sv sammen med min kærste.
også har jeg bailey som er en bengaler og ikke min sidste he he det er bare en skøn race også har jeg en hund som er e blandning af en chihuahua og peginkser.. jeg elsker dyr mei store drøm er og blive adfærsbehandler.. Jeg er uddandet salgsassitent og pt arbejder jeg i en tøj butik..
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 99 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.576
hvilken hund vil du så ha
mit navn er catharina blir kaldt cath
jeg er 33
har 3 børn
4 hunde
3 katte
og er gift
vi bor i en lille by der hedder durup
jeg er pt. i arbejdsprøvning
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Hele mit liv har jeg haft kat, det tog rigtig om sig da jeg til en fødselsdag for 21 år siden fik en halvabyssinier. Aldrig havde jeg i min vildeste fantasi kunne forestille mig at kan kunne være så meget og så anderledes.
De tog ikke lang tid før jeg var i bestyrelsen for specialklubben - begyndte at udstille bastarden, gå til foredrag, læse osv.
Min første racerene aby fik jeg 5 år senere og begyndte at opdrætte i det små.
Nogle helt fantastiske oplevelser har det givet mig, og nogle tragiske også. Jeg var og er heldig at have nogle fantastiske dyrlæger til mine dyr - og dyrlæger der gerne besvarer alt og iøvrigt lærer fra sig.
Jeg har et par mottoer:
- Det er bedre at forebygge end at helbrede
- Det skal være en god oplevelse at købe en kat - hele kattens liv
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
tusind tak for alle præcentationerne - fortsæt endelig til jer, som ikke har fået gjort det endnu - sikke alle de mega spændende mennesker, som sidder bag alle skærmene derude i det Danske land - Jeg glæder mig ekstrem meget til at lære jer mere at kende, og håber også I har det ligeså.?
Her sidder alt fra hundefolk, hestefolk, kattefolk til nogle som bare elsker dyr - herligt
Det lyder som et dynamisk team
Hilsen Heidi
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
jeg har svaret dig ang hundevalg under "off topic"
vi ses i den tråd
Heidi
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Jeg hedder Christie, 39 år mor til 3 og gift med Jens. Bor ved Gilleleje.
Har et lille opdræt at MaineCoon - helst de polydactyle :o)
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
- det er noget med uorden i tæerne, der fik du den Christie, du var uartig den anden dag:-))
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Du kan læse mere på min hjemmeside - hvis du har lyst
Og Lis - din hjerterumpe, jeg er aldrig uartig :o)
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Jeg har netop afleveret bachelor projekt så til februar er jeg færdiguddannet som socialrådgiver.
Jeg har fået en passion for katte og har fået mig en dejlig british shorthair dreng som snart skal på sin første udstilling forhåbentlig.
Ude i forummet er jeg HA'er, men i grupperne er jeg bare Nina
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Svar: 2
jeg hedder Susannne og er fra 1962 jeg bor sammen med jens erik og en lille minni zoo. vi har 3 hunde en rød dværg pincher og en dansk svensk gaard hund, og så er der lige mastiffen ..
så har jeg et Afrikansk pindsvin og en blå pandet amazone papegøje..
ja så kommer kattene
Mitte som vi har adopteret efter en af naboerene de glemte lige at de havde en kat da de rejse tilbage til Holland
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 1 Svar: 14
Jeg hedder Marianne jeg er 59 år, har 1avlshan og 2 avlshunner+ 4 killinger. Min race er ocicatten, og min langhåret dværg gravhund Mikkel.
Jeg bor i Holstebro.
Jeg holder meget af katte, hjælper meget gerne hvor der er behov for hjælp.
Elsker at gå på udstilling, og det går jævnt.
præcentation af gruppens medlemmer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside